Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مراسم بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه شهید باهنر کرمان با گرامیداشت یاد شهید دکتر مفتح و دیگر شهیدان حوزه و دانشگاه، تاکید کرد دانشجویان و طلاب اگر به فکر خودسازی باشند حتما میتوانند جامعه را هم بسازند.حجت الاسلام و المسلمین استاد قرائتی خطاب به دانشجویان گفت: خیلی از درس‌هایی که در مدرسه و دانشگاه به ما می‌آموزند فایده‌ای ندارد و باید بازنگری شود و بدانید که داشتن مهارت غیردرسی برای جوانان بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه به غیر از دروس دانشگاه مطالعه داشته باشید تا سطح رشد فکری بالا برود گفت : مطالعه کتاب های دانشگاهی لازم است اما تنها به این امر قانع نباشید.این مفسر قرآن همچنین بر اهتمام جوانان به ازدواج تاکید کرد وگفت: نیاز است جوانان آیین همسرداری و مهارت زندگی را هم بیاموزند تا بتوانند بنیان خانواده را حفظ کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان قرائتی دانشگاه باهنر وحدت حوزه و دانشگاه توصیه مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، دکتر رضوی گفت:مشکلات ومطالبات پرستاران در حوزه استانی، بزودی رسیدگی خواهد شد و برخی مطالبات  در حوزه کشوری هم برای حل آنها هم در حال پیگیری هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید هاشمی بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه ورزش
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • واحد پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • تصویب راه اندازی شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران/ واحد پردیس علم و فناوری در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری در آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران در اسفند ۱۴۰۲
  • تصویب تأسیس شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای