Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از پاریس؛ اقدام تلویزیون دولتی فرانسه در حذف بخشی از یک شعار در جریان تظاهرات جنبش ضدسرمایه داری در فرانسه با واکنش های زیادی در فضای مجازی مواجه شده است.
ماجرا از این قرار است که در یکی از آیتم های خبری که روز شنبه از شبکه 3 تلویزیون فرانسه پخش شد، نوشته ای در دستان یک تظاهرکننده دیده می شود که بر روی آن کلمه "مکرون" دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عکس همین صحنه که توسط عکاس خبرگزاری فرانسه گرفته شده است، شعار دیگری در دستان همین تظاهرکننده دیده می شود: "مکرون برو گم شو''.
محل وقوع این صحنه مقابل اپرای پاریس است و به نظر می رسد مسئولان بخش خبری ساعت 19 شکبه 3 تلویزیون دولتی فرانسه عبارت "برو گم شو" را حذف کرده اند. مخاطبان این بخش خبری در فضای مجازی ضمن اشاره به این سانسور آشکار بر اصالت عکس خبرگزاری فرانسه تأکید کرده اند.
شبکه 3 تلویزیون فرانسه ضمن پذیرش این سانسور، ادعا کرده است که یک خطای انسانی منجر به سانسور شده است و سردبیر بخش خبری مربوطه متوجه این اتفاق نشده بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جنبش ضدسرمایه داری فرانسه تلویزیون دولتی مکرون سانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون باز هم از احتمال اعزام نیرو به اوکراین گفت!

به گزارش خبرآنلاین، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد عملیات زمینی در اوکراین توسط غربی‌ها ممکن است در مقطعی ضروری باشد.

مکرون در بازگشت از برلین در مصاحبه‌ای با روزنامه لوپاریزین عنوان کرد نباید تحت تاثیر روسیه قرار گرفت.

رئیس جمهور فرانسه گفت: شاید در مقطعی برای مقابله با نیروهای روسیه، عملیاتی روی زمین ضروری باشد.

به گزارش ایسنا امانوئل مکرون در پایتخت آلمان با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان و دونالد تاسک، نخست وزیر لهستان دیدار داشت.

اظهارات مکرر مکرون در این زمینه ناهماهنگی را در میان متحدان پاریس که آلمان در رأس آن قرار دارد نشان داده و مخالفت مخالفان فرانسه را برانگیخته است.

پیشتر رئیس‌جمهور فرانسه در ۲۶ فوریه در سخنانی جنگ‌طلبانه استدلال کرد که استقرار نیروها در اوکراین توسط اعضای ناتو و سایر متحدان را نمی‌توان رد کرد، «زیرا قدرت‌های غربی نباید دست از کار بکشند و باید اطمینان حاصل کنند که روسیه نیروهای کی‌یف را شکست نمی‌دهد.» به دنبال آن، استفان سژورنه، وزیر خارجه فرانسه از اساس، ایده استقرار نظامیان ناتو در اوکراین را رد کرد. همین‌طور مکرون در تلاش برای تغییر لحنش برآمد و گفت ردکردن یک مساله، به معنای انجام‌دادن آن نیست. او استقرار نیروها در اوکراین را منتفی ندانسته بود.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885133

دیگر خبرها

  • رنگ عوض کردن مواضع مکرون در جنگ اوکراین
  • هشدار پوتین به فرانسه در مورد تشدید مناقشه اوکراین
  • «مهمونی» ایرج طهماسب به آنتن نوروزی می‌رسد؟
  • خبری جدید از «میهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون
  • خبری جدید از «میهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون
  • مکرون باز هم از احتمال اعزام نیرو به اوکراین گفت!
  • اظهارات عجیب مکرون درباره حمله به روسیه
  • ایتالیا: سربازان ناتو در اوکراین جنگ جهانی سوم را آغاز کنند
  • مکرون: فرانسه ابتکارات تهاجمی علیه روسیه نخواهد داشت
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد