Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیسبوک امروز دوشنبه صفحه یائیر نتانیاهو پسر ارشد نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل انتشار نظرات خصمانه علیه مسلمانان تنها برای ۲۴مسدود کرد.

یائیر نتانیاهو روز پنجشنبه مدعی شده بود علت اینکه در ایسلند و ژاپن حملات تروریستی اتفاق نمی افتد این است که در این کشورها مسلمانان حضور ندارند.

او گفته بود یا باید یهودیان (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) را ترک کنند یا مسلمانان که من گزینه دوم را ترجیح می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیسبوک این پیام های نژادپرستانه پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را حذف کرد و پس از آن او به سراغ توئیتر رفت و در پیامی فیسبوک را به دیکتاتوری متهم کرد.

مخالفان نتانیاهو همیشه از پسر او که بدون آنکه سمتی داشته باشد در مقر نخست وزیری زندگی می کند و از محافظ و خودروی شخصی استفاد می کند، انتقاد کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسلمانان ایسلند ژاپن رژیم صهیونیستی توئیتر ایسلند توئیتر ژاپن مسلمانان نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رژیم صهیونیستی برای امضای توافق تبادل اسرا با حماس

رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سخنانی خواستار امضای توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین و پزیرش هزینه آن توسط تل‌آویو شد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با حضور در میان معترضان علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس شد.

لاپید در این باره گفت: توافق آسانی وجود نخواهد داشت، اما توافقی که منجر به بازگشت اسرا شود ارزش هزینه کردن را دارد و مورد حمایت همگی ما خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ پیروزی بدون بازگرداندن گروگان‌ها (اسرای صهیونیست در غزه) وجود نخواهد داشت.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی پیشتر نیز با انتقاد از سیاست جنگ‌طلبانه نخست وزیر این رژیم در قبال غزه، گفته بود که نتانیاهو از شکست خود در جنگ غزه درسی نگرفته است و نمی‌تواند در راس هرم قدرت بماند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی ضمن ابراز نگرانی از ادامه فعالیت کابینه کنونی رژیم به نخست وزیری نتانیاهو و همچنین ادامه جنگ تل آویو علیه مردم غزه، نوشت: نتانیاهو در زمان جنگ، اسرائیل را متلاشی می‌کند و ائتلاف با واشنگتن را به خطر می‌اندازد.

این روزنامه صهیونیستی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها مقبولیت نتانیاهو میان صهیونیست‌ها کاهش یافته است، افزود: نتانیاهو پس از کاهش مقبولیت خود در نظرسنجی‌ها، امیدوار است از خشم اسرائیلی‌ها برای برآورده شدن اهداف انتخاباتی استفاده کند.

هاآرتص اضافه کرد: «اسرائیلی‌ها از نتانیاهو خسته شده‌اند اما او همچنان به قدرت چسبیده است».

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و ضربات مهلکی را به این رژیم وارد کردند و تل‌آویو نیز برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه را بمباران کرده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله تند نانسی پلوسی به نتانیاهو
  • طفره کربی از پاسخ به سوالات مربوط به آتش‌بس غزه
  • رئیس احزاب مخالف نتانیاهو: به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و به تامین مالی آن پرداخت
  • حمله تند نتانیاهو به بایدن
  • حمله شدید نتانیاهو به بایدن
  • لاپید خطاب به نتانیاهو: می‌دانیم که در جنگ شکست خواهید خورد
  • نتانیاهو: پیش از آنکه به اهداف خود برسیم، جنگ متوقف نخواهد شد
  • درخواست رژیم صهیونیستی برای امضای توافق تبادل اسرا با حماس
  • هاآرتص: اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد
  • کاروان نتانیاهو در محاصره شهرک‌نشینان معترض