Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان – ایرنا – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر قیچی کردن 2 دستگاه تریلر در جاده های زنجان-دندی گردنه قرائی و ابهر- خدابنده تردد خودروها دراین جاده های شریانی رادچار مشکل کرده و بارش سنگین برف در مسیرهای ارتباطی استان جریان دارد.

جواد یوسفی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل راهداری در صدد رفع مشکل ترافیک بوجود آمده در مسیرهای بیان شده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، در حال حاضر تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی زنجان – طارم، زنجان – دندی و ابهر – خدابنده مقدور نیست.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین در آزاد راه زنجان – قزوین، جاده ترانزیت این مسیر، زنجان – بیجار، خدابنده – همدان، زنجان – دندی، ابهر – خدابنده و زنجان – طارم جریان دارد.
یوسفی تاکید کرد: در حال حاضر 100 دستگاه از ماشین آلات راهداری این استان در حال برف روبی و نمک پاشیدر جاده های استان هستند و تاکنون هیچ محور مسدود شده ناشی از برف نداریم.
وی اظهارکرد: بارش برف سنگین تا شامگاه فردا/سه شنبه/ در استان زنجان جریان دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از همه مسیرهای استان زنجان خودروهای خود را مجهز به چراغ های مه شکن کنند و برای تردد احتیاط و صبوری بیشتری نسبت به روزهای عادی داشته باشند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: نیروهای راهداری با 50 اکیپ در 30 گردنه کوهستانی و سخت گذر 24 ساعته فعال هستند و برای مسافران و رانندگان عبوری در صورت نیاز خدمات ارائه می دهند.
یوسفی افزود: رانندگان عبوری از جاده های ارتباطی استان خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کنند.
وی از رانندگان خواست، نسبت به رعایت فا صله طولی و داشتن سرعت مطمئنه جدیت داشته باشند تا شاهد سوانح جاده ای نباشیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری، در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
یوسفی اضافه کرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
9505/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري و حمل و نقل جاده اي مشكل تردد بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز