Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در حال کشیدن سیم خاردار در خط آبی در «کروم الشراقی» میس‌جبل (واقع در مرز لبنان با فلسطین اشغالی) بود که مشاجره‌ای میان نظامیان صهیونیست و ارتش لبنان رخ داد.

بر اساس گزارش «المنار»، این موضوع با اعتراض نظامیان ارتش لبنان روبرو شد و آن‌ها به نظامیان صهیونیست اعلام کردند بدون حضور تیم جغرافیایی لبنان اجازه انجام این کار را ندارند؛ بنابراین صهیونیست‌ها چند متری از خط آبی عقب‌نشینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش مذکور، در پی این اتفاق نیرو‌های ارتش لبنان به حالت آماده‌باش در آمدند و «یونیفل» (نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل) برای حل مسأله وارد عمل شد.

«خط آبی» مرز لبنان و فلسطین اشغالی را تعیین می‌کند؛ این خط توسط سازمان ملل متحد پس از عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۰ و پایان دادن به ۲۲ سال اشغال جنوب لبنان ترسیم شد.

سیزدهم آذرماه ۱۳۹۷ ارتش صهیونیستی با ادعای اینکه جنبش مقاومت حزب‌الله از مناطق جنوبی لبنان، تونل‌هایی را زیر مناطق شمالی فلسطین اشغالی حفر کرده، از آغاز عملیات موسوم به «سپر شمالی» خبر داد و این عملیات هنوز ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین لبنان سازمان ملل متحد رژیم صهیونیستی سازمان ملل فلسطین لبنان نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز (یکشنبه) از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی از خاک لبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، در بیانیه گردان‌های القسام در این باره آمده است: گردان‌های القسام از جنوب لبنان پادگان نظامی «شومیرا» در غرب «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک «گراد» هدف قرار داد.

طبق بیانیه مزبور، این حمله در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری انجام شد.

کد خبر 746709

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • نیروهای رضوان با ضربات مهلک ارتش ما را فرسوده‌اند