Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:03:01 GMT

دو گردشگر فرانسوی گرفتار برف نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۲۵۵

دو گردشگر فرانسوی گرفتار برف نجات یافتند

سنندج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیروهای امداد و نجات این جمعیت، دو گردشگر فرانسوی را که در جاده قدیم سنندج - مریوان گرفتار برف شده بودند، نجات دادند.

محمدباقر محمدی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دو گردشگر فرانسوی (زن و مرد) که به قصد بازدید از روستای نوره به این منطقه سفر کرده بودند در حین بازگشت به سنندج، گرفتار بارش سنگین برف و کولاک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دو راهنمای سنندجی نیز این زن و مرد گردشگر فرانسوی را همراهی می کردند، اضافه کرد: یکی از تیم های امداد و نجات هلال احمر بعد از تماس آنان و درخواست کمک شان بلافاصله به منطقه اعزام و اقدام به نجات این چهار نفر کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: گردشگران فرانسوی بعد از عملیات نجات، دست نوشته ای را به نشانه تقدیر از زحمات تیم امداد و نجات هلال احمر استان کردستان تقدیم آنان کردند.
محمدی با اشاره به اینکه طرح امداد زمستانی این جمعیت از 22 آذر آغاز شده است و تا 23 اسفند سال جاری نیز ادامه خواهد داشت، افزود: در این طرح 10 پایگاه ثابت، 6 پایگاه موقت، 10 تیم پشتیبان، یک تیم واکنش سریع، 42 دستگاه خودرو امدادی و یک امداد هوایی (مستقر در فرودگاه سنندج) مشارکت دارند.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 11 پایگاه امداد جاده ای، 100 تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
شبد**7355/9102**1379

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف هلال احمر گردشگران فرانسوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم

چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، چهار نفر از مردم که در پی طغیان رودخانه‌های فصلی و وقوع سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، میان سیلاب گرفتار شده بودند، توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره