Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید پرویز فتاح امروز دوشنبه در جلسه مجمع کارفرینان خیر اشتغال استان البرز اظهار کرد: در حال حاضر کمیته امداد 172 هزار یتیم را تحت پوشش دارد که این افراد توسط 320 خیر و نیکوکار حمایت می‌شوند.

وی ادامه داد: به طور میانگین هر یتیم تحت پوشش کمیته امداد توسط پنج حامی حمایت می‌شود که این رقم در البرز به ازای هر یک نفر 9 حامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشتر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوارهستند، افزود: 62 درصد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را زنان بیوه یا طلاق گرفته تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید بر ضرورت خودکفایی مددجویان کمیته امداد توضیح داد: با تلاش‌های صورت گرفته، سال گذشته 15 درصد از جامعه آماری تحت پوشش، به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

فتاح تاکید کرد: سال گذشته 270 هزارخانوار از پوشش کمیته امداد خارج شدند که نشان می‌دهد علی رغم وضعیت نامناسب اقتصادی، برنامه ریزی کمیته امداد برای خودکفایی مددجویان نتیجه بخش بوده است.

رییس کمیته امداد ابراز کرد: البته طی چهار ماه گذشته 620 هزار خانوار به مددجویان کمیته امداد اضافه شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان، اظهار کرد: سال گذشته 135 هزار فقره وام به مددجویان ارائه شد که بنا داریم این تسهیلات را تا پایان امسال به 200 هزار فقره برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: وام گیرندگان کمیته امداد از خوش حساب ترین بدهکاران بانکی هستند و تنها دو درصد از آنها وام‌های معوقه دارند.

فتاح در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آمار بالای ازدواج در میان مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: سال گذشته 90 هزار ازدواج در جامعه تحت پوشش کمیته امداد به ثبت رسیده و آمارها نشان می‌دهد چون این افراد در فرایند ازدواج بیشتر عشق و علاقه را مد نظر قرار می‌دهند و به مادیات توجه چندانی ندارند، آمار طلاق در میان آنها بسیار پایین است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان البرز کمیته امداد پوشش زنان طلاق جامعه تسهیلات بانکی ازدواج عشق و علاقه مد ازدواج پوشش جامعه کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان