Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@09:27:37 GMT

آتش بس در الحدیده یمن از نیمه شب دوشنبه آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۳۲۶

ساعت 24- نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از آغاز توافق آتش بس در الحدیده یمن از نیمه شب امشب به وقت یمن خبر داد.

به گزارش المیادین، نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از آغاز توافق آتش بس در الحدیده یمن از نیمه شب امشب به وقت یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، دفتر مارتین گریفیتس نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن طی بیانیه ای اعلام کرد که آتش بس در الحدیده این کشور از نیمه شب امشب (۲۴ دوشنبه) اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که کمیته مسئول طبق گفتگوهای صلح یمن در سوئد، توافق آتش‌بس در الحدیده را راس ساعت ۲۴ امشب دوشنبه به اجرا در خواهد آورد.

این در حالی است که یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه‌شب اعلام کرد که ائتلاف سعودی متجاوز به یمن ظرف ۴۸ ساعت گذشته و در آستانه آغاز اجرای آتش‌بس در الحدیده بر اساس توافق سوئد، ۷۹ حمله هوایی به مناطق مختلف یمن انجام داده است.
 
بر اساس اعلام سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی بیش از ۱۰ بار سعی داشتند با انجام حملات توپخانه‌ای و موشکی به مناطق مختلف الحدیده نفوذ کنند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات جاده ابریشم که یکی از رقابت های قدیمی و مطرح جهان است از یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شده و تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافته است.   مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف امروز چهارشنبه ۸ فروردین برگزار می‌شود و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده است با «بوتلایف» از روسیه روبه‌رو می‌شود. در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده با «خوجانزار‌» از ازبکستان مبارزه می‌کند. در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده با «ایلگار سالاکوف» از جمهوری آذربایجان بالای رینگ می‌رود. در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته با «دارخان دوسیبای» از قزاقستان جدال می‌کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در مسابقات جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند
  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • بوکس جاده ابریشم؛ ۴ نماینده ایران در نیمه‌نهایی مبارزه می‌کنند