Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویت بدن، مقاوم‌سازی بدن برای مقابله با میکروب‌ها، پایین آوردن کلسترول بدن، کاهش وزن و رفع کم‌خونی از مزایای مصرف تخم مرغ است.به گزارش بلاغ،تخم مرغ از آن دسته موادی است که هم دستیابی به آن آسان است و هم نوع پخت آن را همگان می‌دانند لذا بسیاری از مردم و تقریباً همه هموطنان از این ماده در وعده‌های مختلف غذایی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس این گزارش، بهبود عملکرد بدن، جبران کمبود آهن، تقویت بدن، مقاوم‌سازی بدن برای مقابله با میکروب‌ها، پایین آوردن کلسترول بدن، کاهش وزن، بهبود سلامت مغز، تقویت بینایی، ترمیم استخوان‌ها، حفظ سلامت مو، حفظ انرژی بدن، شادابی پوست، حفظ سلامت کبد، براق کردن ناخن‌ها، رفع کم خونی و ترمیم سلول‌های بدن از فواید مصرف تخم مرغ برای بدن انسان است.   بر همین اساس این ماده به دلیل حفظ انرژی بدن برای سالخوردگان نیز توصیه می‌شود تا ایمنی بدن خود را تقویت کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم گودرزی عصر امروز جشنواره سفیران سلامت منطقه گل تپه، آموزش سلامت را از اهداف هدفمند حوزه تعلیم و تربیت در مدارس خواند و با بیان اینکه نگاه مهارت افزایی آموزشی در این عرصه بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: در بخش تأمین و جذب نیرو، کوشش لازم انجام شده است.

گودرزی افزود: برای تحول در این بخش، رشته بهداشت مدارس در دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده است و با اولویت تخصیص و بکارگیری نیروی بومی، این نیاز جدی سازمانی و منابع، پیگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایجاد آموزش‌های مهارت محور، یکی از فرآیندهای آموزشی است، خوشبختانه به صورت پایلوت در چند منطقه و حوزه در کشور، اجرای آن کلید خورده است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: از ظرفیت و فرصت تعامل نهاد هلال احمر برای این پروسه مطابق با تفاهم نامه‌های که منعقد شده به منظور تربیت مهارتی همکاران و خانواده‌ها، استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نهضت فعال سازی زیرساخت‌های بهداشتی در مدارس، در دستور اجرا قرار دارد و در بخش بهسازی سرویس‌های بهداشتی با اعتبارات و مشارکت‌های مختلف، اهتمام شده و محقق لازم به عمل آمده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: کمک به بهبود تغذیه دانش آموزان از موارد جدی بوده و با این مبنا در دوره جدید نسبت به احیای پوشش شیر مدارس، اهتمام صورت پذیرفته است.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در خاتمه تصریح کرد: تغذیه سلامت نیز از دغدغه‌های دیگر است و با ساماندهی و پیشبرد مطلوب این مساله چه در بعد و محور آموزش و چه رفتار و چه الگو سازی، تأثیر و نقش تشکل سفیران سلامت بسیار ارزنده است و این مجموعه شایسته است مأموریت خود را ایفا کند.

کد خبر 6088102

دیگر خبرها

  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید