Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، حجت الاسلام محسن قرائتی دوشنبه شب در همایش «سنگرهای الهی و نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی» که در مسجد قائم شهر کرمان برگزار شد، گفت: مسجد سابقه قبل از اسلام دارد. اولین ساختمان که در کره زمین ساخته شد مسجد است و مساجد انقلاب را حفظ کرد.

وی با تاکید بر لزوم ساخت مسجد، افزود: با کمال تاسف شهرک هایی هستند که تمامی امکانات لازم را دارند اما مسجد ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرائتی با اشاره به اینکه مسجد در اسلام چندمنظوره است، گفت: در مساجد نیازمند نسل نو هستیم و تا چند نفر نباشند، چند فکر وجود نخواهد داشت و همه نباید یکدست فکر کنند.

وی در ادامه گفت: هئیت امناهای مسجد باید در دوره های آموزشی شرکت کنند. مسجد باید مکانی باشد که هر کسی به آن وارد می شود نکته ای جدید و تازه به دست بیاورد و اگر حرف نو نباشد، تکرار مکرر می شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه علاوه بر تاکید بر مبحث نماز افزود: آنچه در مساجد توسط امام جماعت گفته می شود باید مورد نیاز و مفید برای جامعه باشد تا همه عوام در نماز شرکت کنند و این مسجد است که باید مشکلات مردم را حل کند.

در شهر کرمان ۲۹۰ مسجد وجود دارد

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را پخش کردند که امام جماعت یک مسجد در عراق از طریق بلندگو از مردم برای جلوگیری از حمله به مسجد درخواست کمک می‌کند.پ

به گزارش فرارو، این ویدئو نشان می‌دهد که امام جماعت در مناره مسجد ایستاده و درخواست فوری از مردم می‌کند تا از حمله گروهی به مسجد جلوگیری کنند.

به گفته شاهدان عینی، مهاجمان از اهالی محله بودند که قبلا با مدیریت مسجد اختلاف داشتند.

رسانه‌های عراقی توضیح دادند که مهاجمان با حمل چاقو وارد مسجد شدند و هرج و مرج ایجاد کردند و برخی از اموال مسجد را تخریب کردند.

اما نیرو‌های امنیتی توانستند اوضاع را کنترل کرده و دو نفر از مهاجمان را دستگیر کنند و بقیه متواری شدند.

دیگر خبرها

  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود