Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@23:34:49 GMT

سوالات جنسی که پاسخ شان را باید بدانید!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۴۰۶

سوالات جنسی که پاسخ شان را باید بدانید!

متداول‌ترین سوالی که از سکس تراپیست‌ها پرسیده می‌شود چیست؟ در این مقاله این سوالات را به شما می‌گوییم

بیشتر چه سوال‌هایی از سکس تراپیست‌ها پرسیده می‌شود؟
آیا من طبیعی‌ام؟
متداول‌ترین سوالی که از سکس تراپیست‌ها پرسیده می‌شود این است که، آیا من نرمالم؟ پیرامون مسائل جنسی زیاد آموزش داده نمی‌شود و بیشتر افراد اطلاعات جنسی خود را از دوستان و فرهنگ عامه دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه ممکن است خیلی از این آگاهی‌ها درست نباشند. خیلی‌ها از پرسیدن سوال‌های این چنینی می‌ترسند یا از آن بدتر، اصلا نمی‌دانند از چه کسی باید بپرسند! سلیقه‌ها و رفتار‌های جنسی آنقدر طیف گسترده و متنوعی دارند که مهم نیست چقدر «عجیب» یا «غیرمعمول»‌اند و تا زمانی که هر دو طرف روی آن‌ها توافق داشته باشند و برای هر دو لذتبخش باشند، طبیعی‌اند.

چه زمانی دوباره میل جنسی‌ام برمی‌گردد؟
کاهش میل جنسی اغلب موضوع پیچیده‌ای است، اما در بیشتر موارد، برای بیشتر خانم‌ها و تعداد زیادی از مردان (آماری که همچنان رو به افزایش است)، تمایل جنسی دیگر مانند سال‌های جوانی‌شان نیست. در دوران جوانی مسئولیت‌ها و دغدغه‌ها کمتر بوده و شروع یک رابطه‌ی جدید، برانگیزاننده‌ی هیجان جنسی بوده است. اکنون اگر در شرایطی هستید که حس می‌کنید تمایل جنسی‌تان افت کرده نگران نباشید؛ نوازش‌های غیرجنسی، ماساژ دادن شانه‌ها و کمر هم می‌تواند حس خوبی به شما بدهد و همین اندک حس خوب لذت در بدن گاهی می‌تواند میل جنسی را در ذهن روشن کند. سیکل واکنش جنسی اینگونه که تصور می‌کنید سرراست و مشخص شده نیست. برانگیختگی می‌تواند به ارگاسم هم برسد، اما لازم نیست حتما اول خود میل جنسی را حس کنید

آیا شما می‌توانید همسرم را تغییر دهید؟
خیلی از افرادی که به سکس تراپیست‌ها مراجعه می‌کنند از عدم انطباق شاکی هستند. معمولا مرد بیشتر از زن درخواست رابطه جنسی دارد و می‌خواهد بداند آیا سکس تراپیست می‌تواند همسرش را تغییر دهد. واقعیت این است که طبیعیست سطوح متفاوتی از نیاز‌ها و تمایلات جنسی داشته باشند. مثلا زن‌ها نیاز دارند احساس زیبایی کنند و تحسین شوند و مورد احترام باشند و دیده شوند و برای همسر، جواب دادن به این نیاز‌ها واقعا کار ساده‌ایست، اما با این وجود برای سکس تراپیست‌ها آموزش این موضوع کار سختی است! اگر شما یاد بگیرید چگونه این نیاز‌های همسرتان را برآورده کنید، همسرتان احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری نسبت به شما کرده و متعاقبا تمایلش به رابطه‌ی جنسی با شما بیشتر خواهد شد! پس این مهارت ساده، اما پیچیده را یاد بگیرید!

آیا من از نظر جنسی کسل کننده‌ام؟
خیلی‌ها از سکس تراپیست‌ها سوال می‌کنند چرا زندگی جنسی آن‌ها و روابط‌شان مانند آنچه در سینما یا تلویزیون می‌بینند نیست. واقعیت این است که روابط جنسی که روی اسکرین می‌بینید، زندگی واقعی نیست و همه چیز طراحی و تنظیم شده و جوری اجرا می‌شود که در بیننده، واکنش هیجانی ایجاد کند. زنان و مردان زیادی هستند که فکر می‌کنند مشکل دارند، چون روابط‌شان شبیه آنچه در رسانه‌ها نمایش داده می‌شود نیست. متاسفانه این طرز فکر باعث می‌شود افراد احساس بدی نسبت به خود پیدا کرده و توقعات غیرواقعی از رابطه خود داشته باشند. یادتان باشد آنچه در تلویزیون و سینما می‌بینید «نرمال» نیست، پس خودتان را با آن‌ها مقایسه نکنید.

آیا بعد از خیانت می‌توانیم مثل گذشته رابطه جنسی داشته باشیم؟
بعد از خیانت یکی از طرفین، رابطه جنسی می‌تواند واقعا دشوار باشد. گاهی همسران در چنین شرایطی فکر می‌کنند واقعا دیگر نمی‌توانند به آرامش گذشته برگشته و دوباره روابط جنسی برقرار کنند. اما اینگونه نیست، خیلی وقت‌ها همسران حتی رابطه‌ای قوی‌تر و عمیق‌تر از قبل با هم برقرار می‌کنند که تنها علت آن، داشتن گفتگو‌های صادقانه و به دور از پنهان کاری است که ایجاد صمیمیت می‌کند. گاهی زوج‌هایی که در چنین موقعیت‌هایی قرار می‌گیرند به سکس تراپیست خود اعتراف می‌کنند که قبلا اینطور با هم خوب و صمیمی نبوده‌اند! و حالا رابطه‌ی محکم‌تری دارند. البته برای بیشتر افراد پذیرش این موضوع کار سختی است، اما غیرممکن نیست.

چند بار در هفته باید رابطه جنسی داشته باشیم؟
معمولا یکی از طرفین این سوال را می‌پرسد، چون می‌خواهد به آن دیگری ثابت کند که به اندازه کافی رابطه جنسی ندارند! اما در واقع، موضوع هرگز خود ِ. سکس نیست! اگر لایه‌های پنهان پشت این سوال را بشکافیم می‌بینیم نیاز واقعی طرفین مطرح است، یعنی همان نیاز به احساس عشق و محبت کردن، دیده شدن و مورد توجه و احترام قرار گرفتن. مرد‌ها نیاز دارند رابطه جنسی داشته باشند تا احساس کنند همسرشان به آن‌ها علاقه دارد و احترام می‌گذارد، اما زن‌ها نیاز دارند عشق و محبت و توجه را احساس کنند تا تمایل به رابطه جنسی داشته باشند! معمای پیچیده‌ایست!

نیاز جنسی من بیشتر از همسرم است، چرا با یک نفر دیگر هم رابطه نداشته باشم؟
باور کنید یا نه، این سوالی است که بار‌ها و بار‌ها از راه‌های گوناگون از سکس تراپیست‌ها پرسیده می‌شود: «چه اشکالی دارد همزمان با دو نفر رابطه داشته باشم؟»، «چرا اجازه ندارم هم زندگی مشترکم با همسرم را حفظ کنم و هم خارج از آن نیز با شخص دیگری نیازهایم را برطرف کنم؟». به جای اینکه جای دیگری به دنبال شور و هیجان بگردید، سعی کنید بین خود و همسرتان لحظاتی خاص و لذتبخش خلق کنید. برای ساعت‌های خلوت‌تان احترام قائل باشید و تمام توجه‌تان را روی تایم دو نفره‌تان معطوف کنید. طبیعی است که زمان‌هایی اصلا تمایلی به رابطه جنسی نداشته باشید و باید برای چنین موقعیت‌هایی نیز احترام قائل باشید.

چرا نمی‌توانم به ارگاسم برسم؟
شاید باورتان نشود، اما هنوز هم کم نیستند کسانی که تصور می‌کنند ارگاسم فقط مربوط به مردهاست و زن‌ها اصلا نمی‌توانند چنین چیزی را تجربه کنند! واقعیت این است که همه‌ی خانم‌ها درست مانند همه‌ی مرد‌ها ارگاسم دارند فقط برخی از زن‌ها نمی‌توانند بدون تحریک مستقیم کلیتوریس به ارگاسم برسند. برای بعضی از خانم‌ها کشف اوج لذت جنسی یک تابو باقی می‌ماند، بنابراین انگار خودشان هم قبول ندارند که آن‌ها نیز می‌توانند و باید این لذت را تجربه کنند. تا زمانی که زن‌ها خودشان را ابزار جنسی می‌دانند که نقش‌شان فقط تولید مثل یا راضی کردن همسرشان است، رمز و راز‌های جنسی بدن‌شان همچنان درک نشدنی و مرموز باقی خواهد ماند، در حالیکه ارگاسم زنانه امری کاملا طبیعی است.

چرا نمی‌توانم نعوظ داشته باشم؟
مشکلات نعوظ و ارگاسم مخصوصا در مردان جوان، معمولا بیشتر به اضطراب مربوط می‌شود تا مشکلی فیزیکی، که البته در مورد اکثر مشکلات ارگاسم در زنان نیز همینطور است. چیزی که وجود دارد این است که اضطراب، مانع می‌شود که فرد در زندگی جنسی‌اش حضور ذهن داشته باشد، با تمایلات و احساساتش به خوبی برخورد کند و نسبت به خودش حس خوبی داشته باشد. باید آرامش و راحت بودن را تمرین کنید و از استرس‌ها و پریشانی‌های‌تان بکاهید. مدیتیشن و ذهن آگاهی نیز می‌تواند مفید باشد. بعد هم باید ببینید چه چیزی باعث اضطراب‌تان می‌شود. اغلب کمبود اعتماد بنفس یا احساس شرم عامل اضطراب است، اما تروما یا ضربه‌ای در رابطه یا مسائل جنسی نیز می‌تواند علت اضطراب باشد که نیاز به یک پروسه‌ی درمانی دارد.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: میل جنسی ارگاسم اطلاعات جنسی رفتار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید

به گزارش صدای ایران، با قطار ارزان‌قیمت میلاد با امکانات و خدمات استاندارد، به انتخاب اول مسافران به‌ویژه خانواده‌های پرجمعیت و دانشجویان تبدیل شده است. در این مطلب، به‌طورکامل با مشخصات، مسیرهای تردد و امکانات قطار میلاد آشنا خواهید شد. شما همچنین می‌توانید در زمان پیش فروش قطار، بلیط این واگن‌های باکیفیت را به‌موقع و با قیمت مناسب خریداری بفرمایید. با ما همراه باشید.

درباره قطار 6تخته میلاد؛ کوپه‌هایی راحت برای سفرهای دسته‌جمعی

قطارهای شش تخته، به‌ویژه برای سفرهای گروهی و خانوادگی بسیار کم‌هزینه و ارزان هستند. همچنین دانشجویان یا افرادی که به‌طور مداوم در یک مسیر رفت‌وآمد دارند، این واگن‌های اقتصادی را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. البته باوجود ارزان‌بودن قطارهای 6تخته، ویژگی‌های فنی و امکانات آن‌ها در سطح خوبی قرار دارند و سفری راحت و ایمن را برای مسافران رقم می‌زند.  قطار کوپه‌ای میلاد، یک قطار سه‌ستاره 6نفره و یکی از بهترین قطارهای 6تخته موجود در ناوگان ریلی کشور است. این قطار به شرکت ریلی معتبر و مشهور رجا تعلق دارد. قطار 6تخته میلاد، درجه‌یک است و امکانات و خدمات بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. واگن‌ها و کوپه‌های این قطار، نو و تمیز هستند. تجهیزات فنی آن نیز خیال‌تان را از بابت ایمنی‌بودن سفر راحت می‌کنند.

مسیرهای تردد قطارهای میلاد

در‌حال‌حاضر، قطارهای میلاد در مسیرهای قزوین-مشهد، تبریز-مشهد، تهران-اصفهان و تهران-تبریز به‌صورت رفت‌وبرگشت فعالیت می‌کنند و در هر کدام از مسیرهای مذکور چند توقف دارد. با‌توجه‌به پرتردد‌بودن مسیرهای فعالیت این قطار، ممکن است در ایام پیک سفر، ظرفیت قطارها خیلی سریع تکمیل شود؛ لذا بهتر است بلیط‌های موردنیازتان را در زمان پیش فروش بلیط قطار خریداری کنید.

خدمات و امکانات قطار 6تخته میلاد

سفر با قطار به‌ویژه در مسافت‌های طولانی باوجود خدمات و امکانات رفاهی، نه‌تنها خسته‌کننده نیست بلکه حتی بسیار مفرح و هیجان‌انگیز سپری خواهد شد. در قطار 6تخته میلاد نیز برای امنیت، راحتی و سرگرمی مسافران، خدمات و امکانات متنوعی به شرح زیر در نظر گرفته شده‌اند.

مشخصات فنی

سیستم فنی و بدنه قطار میلاد، امنیت مسافران را تضمین می‌کند؛ همچنین باوجود دوجداره‌بودن بدنه، گردوغبار وارد واگن‌ها نمی‌شود و عایق‌بودن بدنه‌ها، ورود سرما و گرما را به داخل واگن‌ها و کوپه‌ها کنترل می‌کند؛ از‌طرفی، وجود سیستم تهویه مطبوع باعث می‌شود که با خیال راحت درب‌های کوپه‌ها را ببندید و تا رسیدن به مقصد در فضایی آرام و هوایی پاک به‌سر ببرید. یکی دیگر از جذابیت‌های این قطار، امکان تنظیم نور درون کوپه‌ها به‌دلخواه مسافر است.

امکانات رفاهی

امکانات رفاهی قطار 6تخته میلاد رجا، مواردی از قبیل سرویس خواب تمیز و بهداشتی، توالت ایرانی و فرنگی در هر واگن و تعبیه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را شامل می‌شود؛ علاوه‌براین‌ها، باوجود صندلی‌های استاندارد با ملافه‌های تمیز کشیده‌شده روی آن، مسافران در تمام مسیر احساس راحتی خواهند داشت. تمامی صندلی‌های این قطار با روکش‌های آبی طرح‌دار پوشانده شده‌اند که حس آرامش بیشتری ایجاد می‌کند.

 
در داخل کوپه‌های قطار 6تخته میلاد، دو آینه، نردبان کنار پنجره و یک سطح زباله وجود دارد. کوپه‌های این قطار ویژگی جالب و منحصربه‌فردی دارند و آن تبدیل‌شدن به کوپه‌های 4نفره است. صندلی‌ها دارای دسته هستند و تکیه‌گاهی هم برای سر دارند. علاوه‌بر طراحی خاص و زیبای صندلی‌ها و تخت‌های این قطار، یک صندلی وسط هم به‌عنوان میز پذیرایی مابین دو صندلی کناری تعبیه شده است تا صرف غذا و خوراکی برای مسافران راحت‌تر باشد. از خدمات رفاهی در قطار باکیفیت میلاد، ارائه صندلی چرخ‌دار (ویلچر) برای مسافران توان‌خواه است تا به‌آسانی سوار قطار یا از آن پیاده شوند. وجود جعبه کمک‌های اولیه نیز در مواقع بروز حادثه، ویژگی رفاهی دیگر این واگن‌های باکیفیت شرکت رجا است.

خدمات در پذیرایی قطار 6تخته میلاد

پذیرایی، بخش جذاب سفر با قطار است؛ به‌این‌ترتیب، نیازی به پیاده‌شدن برای صرف وعده‌های غذایی نیست؛ به‌خصوص در قطارهای کوپه‌ای، مسافران می‌توانند میان‌وعده‌ها و خوراکی‌ها را در کوپه‌های خود میل کنند یا این‌که برای صرف ناهار و شام به رستوران قطار مراجعه کنند. در قطار کوپه‌ای میلاد رجا نیز چنین امکاناتی فراهم شده است. رستوران داخلی این قطار با منوی غذاهای گرم و خوشمزه از مسافران پذیرایی می‌کند. قطار 6تخته میلاد بوفه نیز دارد و انواع تنقلات در آنجا به‌فروش می‌رسد؛ از‌طرفی مهمانداران این قطار با توزیع آب‌معدنی از مسافران پذیرایی می‌کنند.

امکانات سرگرمی در قطار 6تخته میلاد

سرگرم‌شدن با سیستم‌های صوتی و تصویری موجود در هر کوپه، بخشی از خدمات سرگرم‌کننده قطار 6تخته میلاد است. در روزهای غیرتعطیل نیز نشریات و روزنامه میان مسافران توزیع می‌شود.

قوانین استرداد قطارهای رجا (میلاد)

شرکت‌های ریلی در‌خصوص انصراف مسافران از سفر، قوانین کنسلی و استرداد بلیط را وضع کرده‌اند. قوانین هر شرکت ممکن است متفاوت باشد. کنسلی و استرداد بلیط قطارهای رجا از‌جمله قطار کوپه‌ای 6تخته، سه حالت دارد.

حالت اول: در‌صورت اعلام کنسلی بلیط تا ساعت 12 روز قبل از حرکت قطار، فقط 10 درصد از بهای بلیط به‌عنوان جریمه کسر و 90 درصد کل بهای آن به خریدار بازگردانده می‌شود. حالت دوم: اگر 3 ساعت تا حرکت قطار باقی‌مانده باشد، مقدار جریمه 30 درصد است. حالت سوم: در‌صورت استرداد بلیط در سه ساعت نهایی تا حرکت قطار، 50 درصد از مبلغ کل بلیط کسر و نیم دیگر بازگردانده می‌شود.
توجه داشته باشید که استرداد بلیط پس از حرکت قطار امکان‌پذیر نیست. فروش و پیش فروش بلیط قطار در سایت معتبر و به‌روز فلای تودی

قطار کوپه‌ای میلاد رجا به‌دلیل برخورداری از تجهیزات و امکانات رفاهی همچون سرویس‌های بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع، بدنه عایق دما و صوت و همچنین خدمات پذیرایی و امکانات سرگرم‌کننده، به انتخاب اول بسیاری از مسافران در مسیرهای تهران، مشهد، تبریز، قزوین و اصفهان تبدیل شده است. برای رزرو قطار میلاد می‌توانید از سایت فلای تودی استفاده کنید. فلای تودی، معتبرترین سایت فروش و پیش فروش قطار در کشور، اطلاعات کامل از زمان حرکت قطار، ایستگاه‌های بین‌راهی و ساعت رسیدن به مقصد را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ شما می‌توانید پس از بررسی دقیق، بلیط‌های موردنیازتان را با چند کلیک خریداری کنید.

دیگر خبرها

  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • چرا در پروژه ها از سینی کابل گالوانیزه برق استفاده می کنند؟
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید