Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:08:59 GMT

همتی قول داد، مشکلات ارزی تولیدکنندگان را رفع کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۴۶۲

همتی قول داد، مشکلات ارزی تولیدکنندگان را رفع کند

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی مجلس با بیان اینکه متأسفانه هر مسئولی برای حل مشکلات وعده می‌دهد اما در عمل خبری از رفع موانع بخش تولید نیست، گفت: منتظر تدبیر رئیس کل بانک مرکزی برای رفع مشکلات ارزی تولیدکنندگان هستیم. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ اقتصادی صنعت و تجارت پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

حمید رضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به اینکه در حال حاضر واحدهای تولیدی در تأمین ارز مورد نیاز جهت خرید مواد اولیه با مشکلات متعددی روبه رو هستند، اظهار داشت: تولیدکنندگان مدام گله‌های زیادی از وضعیت فعالیت خود به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارسال می‌کنند و ما نیز در تلاش برای رفع مشکلات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه هر مسئولی وعده‌ای در حل مشکلات می‌دهد اما در عمل خبری از رفع موانع بخش تولید نیست، افزود: در آخرین جلسه‌ای که با رئیس کل بانک مرکزی داشتیم تأکیدات زیادی برای حل مشکلات ارزی واحدهای تولید بیان شد که در نهایت رئیس کل بانک مرکزی هم قول هایی را برای رفع این مشکلات و موانع مطرح کرد.

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی اضافه کرد: از آن جلسه دو هفته می‌گذرد و ما همچنان منتظر تدبیر رئیس کل بانک مرکزی برای رفع مشکلات ارزی تولیدکنندگان هستیم.

مشکلات روزافزون تولید با عدم تأمین معیشت/سرنوشت کارگران برای دولت اهمیت نداردروند نزولی تولید خودرو متوقف شد/ عرضه خودرو با 5 درصد زیر قیمت بازارتولید خودرو کمتر از نصف شدافت 28 درصدی تولید انرژی کشور درصورت پیوستن به توافق پاریسرونق تولید مولفه اصلی ایجاد اشتغال/ بحران اشتغال به دستمزد ربطی ندارددولتمردان به جای تولید و سرمایه انسانی نگران صادرات نفت خام هستند«تحریم» حضور برندهای خارجی را کم رنگ کرد، اما فضا برای تولیدکننده داخلی باز شددرددل 2.5 ساعته تولیدکنندگان با بانک مرکزی/ صدور بخشنامه‎ها به حداقل رسید

انتهای پیام/

R1012125/P1010113/S7,78,79/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عبدالناصر همتی حمیدرضا فولادگر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدالناصر همتی عبدالناصر همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

به گزارش صدای ایران از تسنیم،رئیس مجلس در نشست بررسی مسائل ارزی گفت:نباید به ارائه گزارش اکتفا کرد، زیرا در نشست قبلی به اندازه کافی گزارش ارائه شد و دوستان دولت باید به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز ارائه کنند. ما دنبال تکرار جلسات نیستیم و جلسه سومی وجود ندارد.

همه اختیار‌های موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم، اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد.

ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست