Web Analytics Made Easy - Statcounter

بغداد - ایرنا - 'سید عمار حکیم' رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی و رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با نخست وزیر این کشور بر ضرورت سیاست درهای باز این کشور در قبال منطقه و جهان عرب تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، 'عادل عبدالمهدی'، نخست وزیر عراق روز دوشنبه با حضور در دفتر جریان حکمت ملی با سید عمار حکیم رهبر این جریان و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرفین در این دیدار ضمن گفتگو درباره تازه ترین تحولات عرصه سیاسی عراق، در خصوص پرونده تکمیل کابینه و اولویت های مرحله کنونی و آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین دو طرف بر لزوم تعیین تکلیف وزارتخانه های باقی مانده و انتخاب شخصیت های شایسته و پاک دست که قادر به تحقق آرمان ها و خواسته های ملت هستند، تاکید کردند.
حکیم در این دیدار از گروه های سیاسی خواست به مسئولیت ملی خود عمل کنند و برای ارتقای سطح خدمات رسانی و توسعه، منافع کشور را سرلوحه خویش قرار دهند.
رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی همچنین بر موضوع خدمات رسانی، اشتغال زایی و مبارزه با فساد به عنوان مهم ترین اولویت ها، تاکید کرد.
حکیم در پایان مجددا بر اهمیت در پیش گرفتن سیاست درهای باز با کشورهای عربی و منطقه ای توسط دولت عراق و همچنین برقراری روابط متوازن بر پایه منافع مشترک تاکید کرد.
خاورم*1**380**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عراق سياست درهاي باز عمار حكيم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است

به گزارش جماران؛ علی ربیعی نوشت: جریان پرقدرتی سالهاست که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده و در عمل صرفا استراتژی «بقا» را دنبال می‌کند.

انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه و تصمیماتی شبیه به این، متاثر از این نوع تفکر است.

 اساسا آنچه جایگاهی در تفکر این جریان ندارد، تن‌دادن به الزامات توسعه از سیاست خارجی تا سیاست اجتماعی حتی تعیین روز تعطیل است.

 

دیگر خبرها

  • افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • درس‌­های اقتصادی عملیات وعده صادق
  • مقتدی صدر: عید غدیر خم باید در عراق تعطیل رسمی اعلام شود