Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@13:13:27 GMT

عاملان تخریب اتوبوس های بی آرتی به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۷۰۰

حوادث رکنا: چهار جوان و نوجوان که به خاطر روکم کنی در نشانه گیری و تفریح کاذب، شیشه اتوبوس های بی آر تی را می شکستند، با صدور دستورات ویژه قضایی و تلاش نیروهای انتظامی مشهد دستگیر شدند.

از چند ماه قبل، گزارش هایی از شرکت اتوبوسرانی به پلیس Police می رسید که محتویات آن نشان می داد افرادی با سنگ پرانی یا پرتاب اشیای دیگر، به شکستن شیشه اتوبوس های بی آر تی در مسیر بولوار طبرسی اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی افزایش این سنگ پرانی ها و تشکیل پرونده قضایی، نیروهای عملیاتی پلیس مشهد وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای قضایی به ردزنی عاملان «سنگ پرانی» پرداختند. گزارش خراسان حاکی است، بعد از جمع آوری اطلاعات با استفاده از شگردهای تخصصی و پلیسی، در نهایت ماموران انتظامی موفق شدند چهار جوان و نوجوان را که فقط به خاطر هیجانات دوران نوجوانی و روکم کنی در نشانه‌گیری، به سوی اتوبوس های بی آر تی سنگ پرانی می کردند شناسایی و دستگیر کنند. معاون دادستان مشهد روز گذشته با تایید این خبر به خراسان گفت: ماجرای سنگ پرانی به اتوبوس های بی آرتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و احتمال داشت مسافرانی در این گونه حوادث Accidents آسیب جدی ببینند یا خدای ناخواسته حادثه Incident تلخ دیگری رخ دهد به همین دلیل موضوع با جدیت از سوی بازپرس شعبه 411 دادسرای عمومی و انقلاب پیگیری شد و با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی Judge پرونده، نیروهای انتظامی برای شناسایی و دستگیری متهمان اقدام کردند اما وقتی ماجرا به طور دقیق در دادسرا مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد که چند جوان و نوجوان به دلیل برخی هیجانات و غرور بی جا با تفریحات کاذب، به این عمل مجرمانه دست زده اند. قاضی سیدجواد حسینی تاکید کرد: این پرونده هم اکنون در مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد تحت رسیدگی قرار دارد و در صورت اعلام گذشت شاکیان، دیگر مراحل قانونی را طی خواهد کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

سجادپور

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلمی که آبرویش را برد+ عکس این زن سنندجی همسایه دونالد ترامپ بود! +فیلم و عکس فیلم رقص همسر رئیس جمهور سابق با بازیگر مشهور جنجالی شد+عکس کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس کشف جسد در ماشین لباسشویی ! تمام اموال باقری درمنی دست این 3 نفر بود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حوادث Accidents حادثه Incident قاضی Judge اخبار حوادث اتوبوس قضایی شیشه تخریب دام عکس زن شلیک جوان همسر فیلم سرقت درگذشت دستگیری مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال به روال دو بازی قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل کویت هدر می‌دادند و به خاطر دفاع مطلق حریف، بازی گره خورده بود، علی اکرمی توانست با یک نفوذ زیبا و شلیک، بازیکن شماره 7 کویت را وادار به اشتباه کند و توپِ کمانه شده وارد دروازه این تیم شد تا راه پیروزی هموار شود.

بازیکنان پُست فلنک در فوتسال بار هجوم تیم در زمان حمله و تدافعی تیم در زمان دفاع را بر دوش می‌کشند و به خاطر مهارتی که دارند این ورزش را زیباتر می‌کنند که زننده گل اول ایران هم در همین پست بود.

اکرمی 24 ساله که اولین فوتبالیست سبزواری تاریخ تیم‌ ملی فوتسال است، یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که مهارت فوق‌العاده‌ای در حمل توپ و پیش بردن تیم به جلو دارد و توانست مقابل کویت گلزنی کند.

او که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی را دارد، همیشه از سوی وحید شمسایی مورد حمایت قرار می‌گیرد و نگران لو دادن توپ نیست و با اعتماد به نفس بازیکن روبرو را از پیش برمی‌دارد و خلق موقعیت می‌کند.

بازیکن تیم کراپ الوند یکی از اسلحه‌های پنهان شمسایی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و نخستین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند که امیدوار به کسب قهرمانی است.

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد