Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن میرباقری کارگردان مجموعه‌های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پیش‌تولید و فراخوان حضور در مسابقه «هنرپیشه» اظهار کرد: با توجه به اینکه فراخوان اولیه مسابقه به اتمام رسیده، تصمیم گرفتیم بار دیگر فراخوان را تا آخر ماه جاری آذر تمدید کنیم‌‌ و فرصت بیشتری به هنرجویان بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به آثار ارسال شده گفت: با اولین فراخوان آثار بسیاری به دست ما رسید و چون استقبال خوب بود، تصمیم گرفتیم این فراخوان را تمدید کنیم و آثار را با دقت بیشتری مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

این کارگردان بیان کرد: همچنان مجموعه مسابقه «هنرپیشه» در مرحله پیش تولید قرار دارد و کارهای طراحی صحنه، آیتم ها و ... در دست اقدام است.

میرباقری در پایان درخصوص زمان آغاز تولید این برنامه یادآور شد: با فراخوانی که داده شده، هنوز زمان تولید مشخص نیست و باید فرصت بیشتری به مرحله پیش تولید بدهیم.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگردان برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه چهارم مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال برگزار شد و تیم مهرام با کسب سومین­ پیروزی برابر مس کرمان به مرحله نیمه نهایی رسید.   ذوب آهن هم با کسب سومین پیروزی برابر کاله آمل به مهرام و شهرداری گرگان در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال رسید، اما در آبادان پالایش­ برابر طبیعت شکست خورد تا با توجه به تساوی ۲-۲ سری پنجگانه سرنوشت تیم چهارم به مسابقه پنجم که یکشنبه دوم اردیبهشت برگزار می‌شود، کشیده شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • فعالیت سامانه پر بارش، امروز در فارس