Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علی مکرمی، فرماندار تکاب روز دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل عمومی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب افزود: کار مجموعه راهداری به ویژه در فصل زمستان بسیار مهم، سنگین و اثر گذار است و راهداران شهرستان با خدمت بی منت همواره حضوری موثر در جاده ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راهداران شهرستان تکاب به عنوان نیروهای خدمات رسان جاده ای همواره در عرصه تامین سلامت مشافران و هدایت رانندگان حضوری نقشی پررنگ ایفا می کنند.

مکرمی گفت: نیروهای خدوم و زحمتکش پلیس راه، راه و شهرسازی، اورژانس و هلال احمر و آتش نشانی نیز بازوهای توانمند و یاری رسان راهداران هستند و هماهنگی این مجموعه های خدماتی و امدادی می تواند به افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان کمک کند.

انتهای پیام/

مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل در تکاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج