Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:59:51 GMT

برپایی موکب‌ عراقی‌ها در قم + عکس‌ و‌ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۸۰۹

برپایی موکب‌ عراقی‌ها در قم + عکس‌ و‌ فیلم

‍‍‍‍‍‍

عراقی‌های ساکن شهرهای مختلف عراق موکب‌هایی را به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) در شهر قم برپا کردند. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) عراقی‌ها از شهرهای مختلف عراق برای برپایی عزای خواهر امام رضا(ع) عازم شهر مقدس قم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای از شیعیان عراقی نیز از شهرهای حله و بغداد و نجف برای موکب هایی را در شهر مقدس قم برپا کردند و از عزاداران آن بانوی کرامت به سبک خاص خود پذیرایی می‌کنند.

مروری بر دو ویژگی قرآنی حضرت معصومه(س)

 

انتهای پیام/

 

R1405/P1439/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان

به گزارش جام جم آنلاین البرز، حسین بغدادی فرماندار نظرآباد در مراسم قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان اظهار کرد: جریان استکبار در شرایط سختی قرار دارد که توان مقابله با قدرت نمایی ایران اسلامی و تنومند شدن درختی که نهالش با دستان حاج قاسم و شهید طهرانی مقدم کاشته شد را ندارد.
وی افزود: کشور‌های مختلفی برای مقابله با سیلی محکم ایران اسلامی متحد شدند که هیچ کدام حاصلی جز خفت و خواری نداشتند.
فرماندار نظرآباد با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم و اربعین حسینی گفت: حرکت عظیم اربعین که میلیون‌ها نفر از کل جهان با پرچم‌هایی مختلف به سوی یک هدف در حرکت هستند؛ همگی بیانگر این است که ظهور نزدیک است.
بغدادی خاطرنشان کرد: در شهرستان نظرآباد با مردمانی ولایتمدار و متدین و دیندار، هرساله توفیق نوکری و خدمت در آستان اباعبدالله الحسین (ع) را داریم که این درخشش در میان شهر و شهرستان‌های مختلف در نوکری و خدمت رسانی وجود ندارد مگر با همت تک تک شما بزرگوارانی که هرساله در نوکری سیدالشهدا (ع) بهتر از سال پیش اقدام کرده اید.

دیگر خبرها

  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه و توجه به نیاز‌های روز جامعه