Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@03:45:42 GMT

گزارش برنامه نود از اشتباهات داوری در لیگ هجدهم؛ کدام تیم بیشترین ضرر را کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۸۹۱

بررسی سود و زیان تیم های لیگ برتری از داوری در لیگ هجدهم.

طرفداری- نیم فصل اول لیگ خلیج فارس با حواشی زیادی به پایان رسید، در نیم فصل اول اکثر مربیان به خصوص مربیان تیم های مدعی قهرمانی به عملکرد داوری انتقادات زیادی داشتند.

مربیان و بازیکنان تیم های مدعی در هفته های پایانی نیم فصل مصاحبه های زیادی علیه یکدیگر انجام دادند و هر کدام دیگری را متهم می کردند که قصد قهرمان کردنش را دارند! این رفتار ها باعث می شود داوران تحت فشار قرار گیرند و تیم هایی که قدرت رسانه ای کمتری دارند ضرر بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه نود با نوید مظفری، کارشناس داوری خود به بررسی سود و زیان تمامی تیم های در نیم فصل اول پرداختند. تیم های ذوب آهن، نساجی و فولاد بیشترین ضرر را طبق این بررسی کردند. علیه ذوب آهن 6 اشتباه رخ داد که هر 6 ضرر در نتیجه این تیم تاثیرگذار بود. همچنین ذوب آهنی ها 2 بار از داوری سود کردند که فقط یکبار آن در نتیجه تاثیرگذار بود. نساجی نیز 3 بار از داوری ضرر کرد که هر 3 در نتیجه این تیم تاثیرگذار بود. نساجی در هیچ دیدار از داوری سود نبرد. فولاد خوزستان 5 بار از داوری ضرر کرد که هر 5 بار در نتیجه این تیم تاثیرگذار بود. فولادی های 3 بار از داوری سود کردند که 2 بار آن در نتیجه تاثیرگذار بود.

تیم های پدیده، نفت مسجد سلیمان و پیکان بیشترین سود را از داوری داشتند. پدیده 3 بار از داوری ضرر کرد که این ضرر ها فقط در یک دیدار تاثیرگذار بود. همچنین پدیده در 5 دیدار از داوری سود کرد که در نتیجه هر 5 دیدار تاثیرگذار بود. نفت مسجد سلیمان در نیم فصل اول از داوری هیچ ضرری نکرد، این تیم  بار از داوری سود کرد که در نتیجه 3 دیدارشان تاثیرگذار بود. پیکان نیز در 2 دیدار از داوری ضرر تاثیرگذار دید و 4 بار از داوری سود کرد که در نتیجه 3 دیدار تاثیرگذار بود.

حالا به بررسی سود و زیان سایر تیم های مطرح خواهیم پرداخت. سپاهان از داوری 3 بار ضرر دید که در نتیجه یک بازی آن ها تاثیرگذار بود. شاگردان قلعه نویی در 3 دیدار از داوری سود کردند که در نتیجه هر 3 دیدار تاثیرگذار بود. پرسپولیس در 3 دیدار از داوری ضرر کرد که در نتیجه 2 دیدار این ضررها تاثیرگذار بود. شاگردان برانکو در 3 دیدار از داوری سود کردند که در هر 3 دیدار تاثیرگذار بود. تراکتورسازی در یک دیدار از داوری ضرر کرد که در نتیجه تاثیرگذار بود. همچنین شاگردان تقوی در یک دیدار از داوری سود کردند که باز هم در نتیجه تاثیر داشت. استقلال در 5 دیدار از داوری ضرر کرد که اشتباهات داور فقط در 3 دیدار آن ها تاثیرگذار بود. شاگردان شفر در 3 دیدار از داوری سود کردند که در نتیجه هر 3 بازی تاثیرگذار بود.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟