Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

یک گروه تحقیقاتی با مهندسانی که در شرکت‌های خودروسازی پورشه و بی‌ام‌و فعالیت می‌کنند، از یک شارژر فوق سریع برای خودروهای برقی رونمایی کردند که قدرت آن سه برابر بیشتر از شارژرهای عرضه شده توسط تسلاموتورز است.

با توجه به افزایش محبوبیت خودروهای برقی و گسترش روزافزون فروش خودروهای الکتریکی تسلاموتورز در بسیاری از کشورهای جهان، شرکت‌های خودروسازی بسیاری از جمله تسلاموتورز آمریکا، بی‌ام‌و، دایملر، فولکس واگن، جنرال موتورز، فورد و غیره نیز به سمت و سوی تولید این محصولات روی آورده‌اند و با یکدیگر به رقابت تنگاتنگی در این زمینه پرداخته و هر یک از برنامه و اهداف بلندمدت خود برای اختصاص سهم بیشتری از بازارهای جهانی خودروهای برقی سخن می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به تازگی به نظر می‌رسد که گروهی از مهندسان فعال در شرکت‌های خودروسازی پورشه و بی ام و در آلمان تصمیم گرفته‌اند که با رونمایی از شارژر فوق سریع و قدرتمندی که مخصوص خودروهای برقی تسلاموتورز آمریکاست، توانایی و ظرفیت بالای خود و محصول تولید شده خود را به رخ شرکت جاه طلب و بلندپرواز تسلاموتورز بکشند و بدین وسیله به مقامات و مدیران این خودروساز ثابت کنند که هنوز برای تبدیل شدن به نخستین و بزرگترین شرکت تولیدکننده خودروهای برقی در جهان راه زیادی دارد.

این گروه از متخصصان و مهندسان اعلام کرده‌اند که یک نمونه از شارژر فوق سریع جدید با ظرفیت ۴۵۰ کیلووات مخصوص خودروهای برقی تولید و معرفی کرده‌اند که ظرفیت و قدرت آن سه برابر شارژرهای فوق سریعی است که توسط تسلاموتورز برای خودروهای الکتریکی توسعه و عرضه شده است.

بر اساس گزارش وب‌سایت the verge ، این گروه تحقیقاتی همچنین مدعی شده‌اند که شارژر قدرتمند و فوق سریعی که تولید کرده‌اند قادر است خودروهای برقی تسلا را تنها در عرض مدت سه دقیقه شارژ کرده و مسافتی معادل ۱۰۰ کیلومتر یا ۶۲ مایل را بپیماید. این شارژر همچنین یک خودروی الکتریکی بی‌ام‌بی‌ام‌وو ۳ را تنها در مدت ۱۵ دقیقه از ۱۰ درصد شارژ به ۸۰ درصد شارژ خواهد رساند.

این شارژر فوق سریع که FastCharge نام دارد، از شارژرهای سوپرشارژ تسلا که نهایت ظرفیت آن ۱۴۵ کیلووات است، سرعت و قدرت بیشتری دارد و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، قرار است ظرفیت این شارژر جدید در صورت تولید انبوه در سال آینده میلادی به ۲۵۰ کیلووات برسد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در گفتگوی اختصاصی، گفت: شرایط واردات خودروی ون به منطقه آزاد کیش فراهم شده است و با توجه به تغییر دستورالعمل‌ها، امکان ورود خودرو‌های هیبریدی و برقی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: دستورالعمل واردات خودرو به مناطق آزاد در بهمن سال گذشته ابلاغ شد و خودرو‌های وارداتی پس از کسب مجوز استاندارد، محیط زیست و پلیس راهور در کشور پلاک گذاری می‌شوند.

سرهنگی با اشاره به زمانبر بودن روند واردات خودرو به مناطق آزاد براساس دستوالعمل‌های جدید، گفت: برخی مسائل واردات به منطقه آزاد کیش و برخی نیز در خارج از منطقه آزاد است و در حوزه مسائل داخلی با هدف تسهیل فرایند واردات، آموزش، جذب سرمایه گذار و ثبت سفارش انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد دریامحور گفت: بند‌های دو، چهار و شش سیاست‌های اقتصاد دریا محور به جزایر کشور اشاره مستقیم دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حوزه اقتصاد دریا محور، کیش دارای ظرفیت‌های بالای سرمایه گذاری است و در حوزه توسعه ورزش‌های دریایی و تکنولوژی‌های دریامحور سرمایه گذاری‌های خوبی انجام شده است.

رحیم سرهنگی گفت: درصدد هستیم با بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و ارائه مشوق‌ها بتوانیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی بیش از پیش بهره برداری کنیم.

دیگر خبرها

  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • ثبت سفارش خودرو‌های هیبریدی و برقی برای واردات به منطقه آزاد کیش
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • اطلاعات تازه از L6 اولین خودروی جهان با باتری حالت جامد (+عکس)
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است