Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@13:18:48 GMT

نظر نویسنده مشهور آمریکایی درباره رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۴۲۶۰

نظر نویسنده مشهور آمریکایی درباره رهبر انقلاب

نویسنده مشهور آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا، نظر خود را درباره رهبر انقلاب و نامه ایشان به جوانان اروپایی بیان کرد.

به گزارش شریان نیوز،سید حسین علمدار زیدی محقق و نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا در حاشیه نشست «بررسی چالش‌های معرفی اسلام در غرب؛ با محوریت مضامین نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غربی» که در دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و تشیع باید حضوری فعال در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی کشورهای مختلف داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی گفت: هدایت الهی برای همه انسان‌ها وجود دارد، رهبر انقلاب نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی باید بگویم ایشان به‌دلیل زندگی پاک و تقوای بسیارشان مورد تأیید امام زمان(عج) هستند و اصلاً چطور ممکن است که خداوند ایشان را از حمایت‌های ویژه خود بهره‌مند نکند؟

این نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا خاطرنشان کرد: به‌نظرم این‌که رهبر انقلاب در سال 93 اقدام به نوشتن و ارسال چنین نامه عمیقی به جوانان اروپایی کردند، بی‌تردید بر اساس برنامه و الهامی الهی بوده است.

علمدار زیدی گفت: در این برهه از زمان شاهد نصرت‌ها و امدادهای غیبی خداوند هستیم، پیروزی‌های محور مقاومت علیه داعش و... را نیز باید بر همین اساس دید، این وعده‌ای است که خداوند در قرآن کریم به جهادگران داده است: «الَّذِینَ آمَنُوا وَ هَاجَرُوا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَ أُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ».

وی اضافه کرد: جریان انقلاب اسلامی و روی کار آمدن امام خمینی(ره) در آن زمان، برآمده از اراده الهی است. این انقلاب طبق فرمایش عالمان بزرگ آرزوی صالحان و انبیاء بوده است. با برپایی انقلاب نه‌تنها عالم اسلام بلکه سایر ادیان دیگر احساس عزّت و غرور می‌کنند و این تنها مکتب توحیدی است که دنیا را منوّر خواهد کرد.

این نویسنده آثار اسلامی و تبلیغی در کشور آمریکا تصریح کرد: درست است که امروز در جامعه با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم؛ این مشکلات فقط مربوط به دیروز و امروز نیست، بلکه در زمان امیرالمؤمنین(ع) و پیامبر اکرم(ص) نیز وجود داشته است. باید مقاومت کرد، چراکه با مقاومت مسیر باز خواهد شد.

منبع:تسنیم

برچسب هامقام معظم رهبری

منبع: شریان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس

به گزارش جماران؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

 

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌