Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگر، سرپرست فنی مسابقات فوتسال کارمندان دولت در شهرستان بیرجند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال کارمندان دولت با برتری تیم‌های همیاری شهرداری ها، علوم پزشکی ب.، صداوسیما و راهداری و امور حمل و نقل جاده‌ای برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ادامه این دوره از رقابت‌ها شنبه یکم دی ماه سال جاری به میزبانی سالن شهیدین قاسمی برگزار خواهدشد.
انتهای پیام/ب


دور یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال کارمندان دولت بیرجند به پایان رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس کمیته فوتسال شهرستان مهر گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت ۱۵ تیم از بخش‌های وراوی، مرکزی، گله‌دار و اسیر و یک تیم از شهر لامرد به صورت سه گروه پنج تیمی در شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور تماشاگران در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه ناحیه شهرستان مهر برگزار می‌شود.

محمد شمسی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم شهید بلوچی روستای چاه سرگاهی و مهر سیتی برگزار شد، تیم شهید بلوچی روستای چاه سرگاهی توانست با نتیجه ۵ بر ۱ تیم مهر سیتی را شکست دهد.

رئیس کمیته فوتسال شهرستان مهر گفت: هر شب دو مسابقه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • مصاف ملوان و سایپا در جام حذفی فوتبال
  • سایپا حریف ملوان در جام حذفی
  • کرمان میزبان فینال جام حذفی شد/ اعلام زمان برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مکان و زمان فینال جام حذفی مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ فینال در کرمان بعد از پایان لیگ
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر
  • مسابقات فوتسال جام رمضان در آباده