Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:09:41 GMT

آخرین وضعیت حسین محب‌اهری در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۴۴۷۴

آخرین وضعیت حسین محب‌اهری در بیمارستان

محب‌اهری مدتی قبل به دلیل ادامه مشکلات ناشی از بیماری سرطان در بیمارستان بستری شد و پس از چند روز مرخص شد، اما دو سه روز قبل پس از حضور در یک پروژه فیلمبرداری باز هم راهی بیمارستان شد.

مقصودلو ـ همسر این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا بیان کرد: حسین محب‌اهری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لاله بستری است و با توجه به افت فشاری هم که دارد فعلا در همین بخش هست تا به شرایط باثباتی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه محب‌اهری هم در ملاقات و هم در تغذیه محدودیت‌هایی دارد، ادامه داد: بعد از اینکه چند روز قبل از بیمارستان مرخص شد، سر دو فیلمبرداری پشت هم رفت ولی بدنش مقاومت بالایی نداشت و تشنج کرد که منجر به بستری شدن دوباره در بیمارستان شد، اما حال فعلی ایشان نسبت به دو روز گذشته بهتر شده‌ و پزشکان می‌گویند اگر در اینجا بماند حالش ثبات بیشتری پیدا می‌کند.

وی درباره هزینه‌های درمان نیز گفت: قرار است وزارت بهداشت در این باره تعاملی با ما داشته باشد چون هزینه آی‌سی‌یو در بیمارستان بسیار بالاست و برای هر شب باید سه میلیون تومان پرداخت شود. ما هم هرچه داشتیم برای آن 20 روزی که در بیمارستان بودند، پرداخت کردیم و الان به دنبال این هستیم که بدانیم همکاری وزارت بهداشت قطعی هست یا خیر که اگر نیست فکری دیگر کنیم، چون بیمه تکمیلی ما هم سقفی دارد و خیلی از آن استفاده کرده‌ایم و اگر وزارت بهداشت کمک کند بخشی از مشکلات ما حل می‌شود.

حسین محب‌اهری از سال ۵۳ به حرفه بازیگری وارد شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی داشته است. او که حدود هفت سال است دچار سرطان لنف دست شده مدتی قبل به دلیل بازگشت دوباره بیماری‌اش در بیمارستان بستری شده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسین محب اهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن