Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کامران فرمانپور گفت: سرشماری مناطق و زیست گاه‌های حساس شهرستان خرم آباد جهت پایش جمعیت حیات وحش شاخص، با حضور محیط بانان و همیاران محیط زیست و با استفاده از دوربین‌های چشمی انجام گردید.

فرمانپور افزود: این سر شماری به صورت سالانه و جهت بررسی وضعیت حیات وحش در زیستگاه‌های حساس این شهرستان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خرم آباد گفت: هدف این اداره از انجام سرشماری بررسی جمعیت حیات وحش در زیستگاه‌ها حساس و پیگیری و اقدام جهت مدیریت و ارتقاء سطح این زیستگاه‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/د

سرشماری پاییزه حیات وحش خرم آباد آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس شبکه دامپزشکی خوشاب گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، یک بیماری حاد ویروسی با واگیری بالا، شدید، اخطار کردنی و قابل انتقال مرزی در نشخوارکنندگان کوچک اهلی و حیات وحش است که با ایجاد واگیری و تلفات بالا، خسارات اقتصادی قابل ملاحظه‌ای در این گونه دام‌ها به وجود می‌آورد؛ بنابراین مهار کامل و در نهایت ریشه کنی این بیماری در دستور کار سازمان دامپزشکی کشور قرار گرفته است.

محمود ترخاصی افزود: طرح سراسری واکسیناسیون دام‌های سبک شهرستان علیه این بیماری با استفاده از توان ۸ نیروی عملیاتی دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی بصورت رایگان از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

او گفت:تا کنون بیش از ۲۱ هزار راس دام سبک مورد مایه کوبی قرار گرفته اند و پیش بینی می‌شود کلیه جمعیت دامی موجود در واحد‌هایی روستایی و عشایری با اولویت مناطق مجاور با مناطق چهارگانه حفاظت شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست و مجاور حیات وحش، علیه این بیماری ایمن سازی شود.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟