Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:18:47 GMT

اجرای ۲۷۳طرح هادی در روستا‌های لرستان

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۴۶۱۲

اجرای ۲۷۳طرح هادی در روستا‌های لرستان

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسعود رضایی گفت: سال گذشته ۲۷۳ طرح هادی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در لرستان اجرا شد که نسبت به سال‌های قبل از آن رشدی دو برابری داشته است.

وی، تصریح کرد: در مجموع در هزار و ۵۲۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان که ظرفیت و قابلیت تهیه طرح هادی را داشته‌اند، این طرح انجام شده و مابقی روستا‌ها به‌دلیل موانعی از جمله استقرار در حریم سد، حریم راه، بستر رودخانه و یا مناطق رانشی طرح هادی تهیه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان، ادامه داد: با توجه به جاذبه‌های طبیعی روستا‌های استان تلاش شده مناطق هدف گردشگری شناسایی و ساماندهی شود و ۱۰ روستای استان که این قابلیت را دارند انتخاب شدند تا طرح‌های هادی به محوریت گردشگری در آن‌ها اجرا شود.

رضایی، گفت: در حال حاضر اجرای طرح هادی روستا‌های «بیشه» خرم‌آباد، «ولیعصر» پلدختر، «ونایی» بروجرد و امام‌زاده «قاسم» ازنا وارد فاز اجرایی شده است.

وی، تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به‌منظور ایجاد خانه‌های بوم‌گردی و تعمیر واحد‌های موجود در روستا که قابلیت نگهداری دارند پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/د

۲۷۳طرح هادی با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال در روستا‌های لرستان اجرا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن اخبار استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برای ماه مبارک رمضان امسال طراحی برنامه‌های جز خوانی قرآن در مساجد، حسینیه‌ها و فضاهای عمومی بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال خوب مردم رو به رو شده است.

وی افزود: اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» دیگر برنامه این اداره کل در ماه مبارک رمضان بوده است که این پویش در قالب برپایی نمایشگاه در حاشیه محفل قرآن خوانی چهارباغ اجرایی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری مسابقات به عنوان متمم برنامه‌های پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم، اضافه کرد: برای این مسابقات جوایز ارزنده‌ای را اهدا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در استان اصفهان می‌توانند عدد را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۸۹ ارسال کنند، ادامه داد: به زودی سوالات مسابقه نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6063406

دیگر خبرها

  • رفع کدری آب شرب بیش از ۹۵ درصد مناطق خرم آباد
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • پهن شدن سفره طرح ضیافت هادی در بهاباد
  • نقره داغ شدن متخلفان زمین‌خوار در محمودآباد
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت
  • اجرای طرح واکسیناسیون آبله دام سبک در روستا‌های قم