Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عملکرد تیم ها در نیم فصل اول هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: خوشبختانه در نیم فصل اول عملکرد تیم‌ها خوب بوده و به لحاظ فنی رشد قابل توجهی داشتند. تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان، استقلال و پدیده در سال گذشته چه جایگاهی در جدول داشتند و امسال می بینیم که نسبت به فصل پیش، این تیم ها موفق تر بوده و عملکرد بهتری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خصوصا تیم پدیده که بسیار خوب بازی کرد و توانست هفته ها صدرنشین لیگ باشد. بنابراین اعتقاد دارم نیم فصل اول لیگ هجدهم بسیار خوب بوده و ۵ تیم که در بالا نام بردم به علاوه پرسپولیس مدعیان قهرمانی در پایان فصل هستند.

وی در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول گفت: آبی پوشان شروع خوبی نداشتند آن هم به خاطر جدایی چند بازیکن، تعداد زیاد مصدومان و عدم هماهنگی بازیکنان با یکدیگر باعث شد تا این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد.

عضو کمیته فنی استقلال در ادامه افزود: با بازگشت مصدومان و هماهنگی بازیکنان، استقلال نتایج خوبی کسب کرد و توانست در ۴ بازی آخر خود به ۱۰ امتیاز دست پیدا کند و اگر اشتباهات داوری نبود مطمئنا استقلال این روزها در بالای جدول قرار داشت. اگر چه در بازی با پدیده هم، نیومایر دو موقعیت صد درصد را از دست داد اما استقلال می تواند با بازگشت مصدومان و جذب بازیکنان جدید، نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز کند.

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این سوال که نقش کمیته فنی در جدایی الحاجی گرو و نیومایر چقدر بوده است گفت: یادتان باشد بحث نقش وجود ندارد. اعضای کمیته فنی نظر خود را در خصوص ماندن یا رفتن این دو بازیکن خارجی به مدیرعامل باشگاه ارائه دادند. نیومایر از بازیکنان بدشانسی بود که از ناحیه شصت پا دچار آسیب شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. این اتفاق زمانی که خود من هم بازی می‌کردم برایم هم افتاد و سه ماه از بازی دور شدم اما در مورد گرو باید بگویم او بازیکن خوبی است و تلاش زیادی می کند اما مدل بازی او به درد استقلال نمی خورد و این دو بازیکن با توجه به اینکه انتظارات را برآورده نکردند از استقلال جدا شدند.

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: با رفتن این دو بازیکن باید بازیکنانی جذب شوند که بتوانند برای استقلال مفید واقع شوند. کادر فنی باید دقت زیادی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم داشته باشد.

کد خبر 4487954

منبع: مهر

کلیدواژه: الحاجی گرو بهتاش فریبا تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است