Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو مخالفتی با بازگشت صادق محرمی نداردبه گزارش بلاغ،رفتار هواداران پرسپولیس با صادق به بدی رفتاری که با احمدزاده داشتند نبود. ضمن اینکه پرسپولیس در پست مدافع راست کمبود بازیکن دارد و تنها بازیکن تخصصی‌اش در این پست مهدی شیری است که در نیم‌فصل به این تیم اضافه می‌شود. برانکو هم همیشه به خوبی از صادق یاد کرده و به نظر نمی‌رسد مخالفتی با بازگشت او داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جوانی که از روی نیمکت ملوان و با قراردادی دوساله به پرسپولیس آمده بود در پایان فصل، به طور غیر منتظره‌ای از این تیم رفت. آن هم بدون این که ریالی از این انتقال به پرسپولیس برسد. صادق محرمی را قبل از آمدنش به پرسپولیس خیلی‌ها نمی‌شناختند. اما چشم‌های تیزبین برانکو او را شناسایی کرد و صادق راهی پایتخت شد. او استعداد خوبی داشت به طوریکه حتی در حضور بازیکنانی مثل رامین رضاییان و حسین ماهینی گاهی به عنوان مدافع راست در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می‌گرفت.

درخشش او در دو فصل متوالی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد پیشنهاداتی از تیم‌هایی از اروپا برسد. از نیم فصل لیگ هفدهم خبر می‌رسید که تیم دینامو زاگرب خواستار محرمی شده اما هیچ کس فکر نمی‌کرد صادق محرمی به این زودی از پرسپولیس برود. پرسپولیسی‌ها توقع داشتند او در ازای چیزهایی که در پرسپولیس به دست آورده، قدردان باشد و لااقل در مقطعی که پرسپولیس محروم است و کمبود بازیکن دارد از این تیم نرود.

اما بعد از سوت پایان بازی پرسپولیس و الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی و صعود پرسپولیس همراه بود محرمی روی دوش همبازی‌هایش با پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها خداحافظی کرد. در آن لحظات خیلی‌ها مشغول شادی برای صعود تیم‌شان بودند اما نمی‌توانستند خداحافظی صادق را هضم کنند. جدایی او از پرسپولیس هم توسط هواداران این تیم با واژه «بی‌معرفتی» توصیف شد.

صادق محرمی در تیم جدیدش شروع بدی نداشت اما به مرور از ترکیب تیمش خارج شد. یک بار هم یک گل به خودی زد که البته توسط همبازی‌هایش جبران شد. صادق محرمی هرگز در بازی‌های دینامو در لیگ اروپا به زمین نرفت. در لیگ کرواسی هم در ۱۱ بازی فقط یک پاس گل داد. او هم وضعیت بدی در کرواسی دارد و ممکن است در نیم فصل از لیست این تیم خارج شود. رفتار هواداران پرسپولیس به بدی رفتاری که با احمدزاده داشتند نبود. ضمن اینکه پرسپولیس در پست مدافع راست کمبود بازیکن دارد و تنها بازیکن تخصصی‌اش در این پست مهدی شیری است که در نیم‌فصل به این تیم اضافه می‌شود. برانکو هم همیشه به خوبی از صادق یاد کرده و به نظر نمی‌رسد مخالفتی با بازگشت او داشته باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  تیم‌های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور به این شرح است:

پنجشنبه ششم اردیبهشت 

مس رفسنجان - پیکان تهران
داور: مهدی اجاقی کمک ها: حامد صفایی، مرتضی هوشیار و علی سام ناظر: سعید علینژادیان

جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

مس کرمان - چادرملو اردکان
داور: احمد محمدی کمک ها: حمید نادری، سامان اقبال پور و احمد مرشدی ناظر: حسین طالقانی

فجر سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان
داور: حسین زمانی کمک ها: مهدی شفیعی، سجاد ایرانپور و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل آمری

هوادار تهران - مس سونگون ورزقان
داور: شاهین یزدانی کمک ها: علیرضا طاهرخانی، سجاد نجفی نژاد و عبدالحسین باستان ناظر: محمدحسین اسدی

آلومینیوم اراک - پرسپولیس
داور: امیر عرب براقی کمک ها: هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علیمحمدی

تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان
داور: امیرسامان سلطانی کمک ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران
داور: مهرداد خسروی کمک ها: هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی ناظر: شاهین حاج بابایی

آبی پوشان جنوب - سپاهان
داور: هادی علی نیافر کمک ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد