Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی اکبر سیاری گفت: زمانی که در وزارت بهداشت بودم، بارها به دولت و مجلس، برای تامین این واکسن نامه زدیم اما پاسخی نگرفتیم.
وی با بیان این مطلب که درخواست ما در آن زمان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تامین این واکسن بود، ادامه داد؛ این واکسن از واجبات نظام سلامت است.
به گفته سیاری، این واکسن برای مقابله با عفونت های تنفسی و اسهال کودکان زیر پنج سال مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان، در ادامه به موضوع توانمندسازی متخصصین کودکان در مراقبت بهتر از سلامت کودکان به عنوان یکی از اهداف برگزاری کنگره اشاره کرد و افزود: پیشرفت ها و دستاوردهای علمی در قالب برپایی کارگاه ها، سخنرانی و مقاله، در این کنگره ارائه می شود.
رئیس چهاردهمین کنگره اورژانس ها و بیماریهای شایع طب کودکان با عنوان این مطلب که فوریت های قلبی به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات مورد بحث در کنگره خواهد بود، ادامه داد: فوریت های تنفسی، مسمومیت ها و سوختگی، از دیگر موضوعات مورد بحث خواهد بود.


سیاری به مشکلات روانی کودکان در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات امروزی کودکان، آسیب هایی است که فضای مجازی سلامت آنها را تهدید می کند.

دکتر سیاری : زمانی که در وزارت بهداشت بودم، بارها به دولت و مجلس، برای تامین این واکسن نامه زدیم؛ اما پاسخی نگرفتیم


مدیر گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکی از برنامه های آینده بیمارستان کودکان مفید را، ارائه مشاوره آنلاین به خانواده ها عنوان کرد و گفت: می خواهیم بیمارستان مفید را به وسعت ایران گسترش دهیم.
سیاری با اشاره به افزایش مراجعات به اورژانس کودکان در فصل سرد سال، افزود: عفونت های تنفسی، یکی از علل افزایش مراجعات کودکان به مراکز درمانی است.
این فوق تخصص گوارش کودکان، با اشاره به ۲۰۰ ویروس در عفونت های تنفسی، گفت: چند مورد از این ویروس ها خطرناک هستند.
چهاردهمین کنگره اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان از ۲۷ تا ۳۰ آذر در تالار قائم بیمارستان کودکان مفید برگزار می شود.

انتهای پیام/

20 / 20 واکسن«روتاویروس» دکتر علی اکبر سیاری عفونت های تنفسی و اسهال کودکان زیر پنج سال واجبات نظام سلامت معاون سابق وزیر بهداشت کودکان زیر 5 سال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واکسن روتاویروس کودکان زیر 5 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فصلی کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روزشمار هفته سلامت امسال ۵ اردیبهشت روز «سلامت خانواده و فرهنگ سلامت» نامگذاری شده است.

در این روز برنامه‌های متعددی برای ارتقای سواد سلامت خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان در کشور و به ویژه در حوزه حساسیت های فصلی برگزار می‌شود.

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • حساسیت فصلی کودکان
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود