Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ادامه مذاکرات صلح یمن برای آینده کشور امیدوارکننده است، گفت که استراتژی ثابت جمهوری اسلامی ایران مذاکرات یمنی - یمنی بوده است، لذا از انجام گفت‌وگوها استقبال می‌کنیم.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توافقات حاصل شده بعد از دور جدید مذاکرات یمن، اظهار کرد: استراتژی ثابت جمهوری اسلامی ایران مذاکرات یمنی - یمنی بوده چون معتقدم که مردم یمن باید برای کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحمدالله این استراتژی مورد استقبال جامعه جهانی قرار گرفته و محافل بین‌المللی در گفت‌وگو حضور پیدا کرده‌اند، لذا فکر می‌کنم گام مثبتی در این جهت برداشته شده است.

وی در عین حال گفت: تا زمانی که متجاوزان در خاک یمن حضور داشته باشند نمی‌توان امیدی داشت که مذاکرات به نتیجه رسیده و یا مداخلات مناقشه‌آمیز برخی قدرت‌های سلطه‌گر مانع از رسیدن آنها به توافق شود، لذا باید متجاوزان از خاک یمن خارج شوند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید مجدد بر این‌که استراتژی ایران گفت‌وگو بین طرف‌های درگیر برای حل مشکل یمن است، گفت: ما از رسیدن تفاهم در یمن حمایت کرده و فکر می‌کنیم گام‌های خوبی در این جهت برداشته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا در میان استقبال خیل عظیمی از هواداران و خانواده اعضای تیم به تهران بازگشت.   در آیین استقبال از این تیم هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه