Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت – ایرنا - رئیس حوزه قضایی فاریاب از تشکیل 50 پرونده در زمینه توزیع بذر نا مرغوب گندم در دادگاه این شهرستان خبر داد.

علیرضا سالاری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته در پی توزیع بذر نامرغوب گندم توسط یکی از مراکز فروش لوازم کشاورزی در فاریاب خسارت مالی زیادی به گندم کاران این شهرستان وارد شد و دستگاه قضایی با جدیت تمام در این مساله ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رسیدگی به پرونده ها در حال انجام و تاکنون 2 پرونده با رضایت شاکیان پرونده مختومه شده است.
رئیس حوزه قضایی فاریاب گفت: تذکرات لازم به واحدهای نظارتی از جمله مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان داده شده تا همه بدانند در صورت بروز حوادثی مشابه سال گذشته، با عوامل مقصر مطابق قانون برخورد می شود.
وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل کاشت گندم در شهرستان فاریاب، کشاورزان بذر مورد نیاز خود را از واحدهای مجاز و مورد تائید مراجع نظارتی خریداری کنند تا دچار مشکل نشوند.
سالاری ادامه داد: با توجه به خسارت هایی که در سال گذشته به گندم کاران فاریاب وارد شد، کشاورزان امسال در تهیه بذر حساسیت ویژه ای داشته باشند تا حوادث تلخ سال گذشته تکرار نشود.
سال گذشته عده ای از گندم کاران فاریاب 530 تن بذر نامرغوب را به صورت آزاد خریداری کردند که این میزان بذر در یک هزار و 500 هکتار از زمین های این شهرستان کشت شد.
مرکز شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان است.
7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي تشكيل پرونده فارياب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام ثبت نام گندم‌کاران خراسان جنوبی در سامانه پهنه بندی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گفت: با توجه به آغاز فصل خرید گندم در اردیبهشت ماه، کشاورزان گندم‌کار نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند.

میثم پیشدادیان افزود: گندم‌کاران باید قبل از شروع فصل خرید گندم در استان برای ثبت‌نام به سامانه پهنه بندی مراجعه کنند.

وی با تاکید بر درج صحیح مشخصات کشاورز و مقدار قابل تحویل محصول گفت: کشاورزان بعد از ثبت‌نام در این سامانه باید از وجود مشخصات و سقف قابل تحویل محصول به مراکز خرید گندم، اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی افزود: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری برای گندم معمولی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان است.

پیشدادیان گفت: گندم‌هایی قابل خریداری و تحویل گیری است که تولید داخل کشور و محصول تولیدی سال‌های زراعی۱۴۰۳-۱۴۰۲ باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • نماینده کهنوج: تشکیل استان کرمان جنوبی یک اتفاق تاریخی خواهد بود/ مردم منتظر تحقق قول رییس جمهور هستند
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه غرق دو مسافر در ساحل بوشهر
  • تشکیل پرونده قضایی درپی غرق شدن ۲ مسافر در بوشهر
  • تشکیل پرونده قضایی در غرق ۲ مسافر در ساحل بوشهر
  • گندم‌کاران خراسان جنوبی در سامانه پهنه‌بندی ثبت‌نام کنند
  • تشکیل پرونده قضایی در رابطه با غرق شدن ۲ نفر در ساحل بوشهر
  • الزام ثبت نام گندم‌کاران خراسان جنوبی در سامانه پهنه بندی