Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:02:28 GMT

سرانجام وحشتناک بی‌توجهی راننده به چراغ قرمز! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۴۸۴۲

سرانجام وحشتناک بی‌توجهی راننده به چراغ قرمز! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالاً ما انسان‌ها یکی از موجودات زنده در کائنات هستیم که عادت‌های عجیب و منحصر به فرد داریم. در حالی که برخی از ما چند دقیقه از وقت خود را در پشت یک درب برای تعارفات ظاهری تلف می‌کنیم اما هنگام قرار گرفتن در پشت چراغ قرمز تبدیل به آدمی وقت‌شناس شده و نگران از دست رفتن چند ثانیه از وقت خود در پشت چراغ قرمز می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین عجله غیرضروری گاهی موجب وقوع اتفاقاتی می شود که زندگی چند انسان را به کلی دچار دگرگونی می‌کند.

به تازگی عجله راننده یک خودروی فورد فالکون در یکی از چهار راه های شلوغ شهر سیدنی استرالیا، صحنه‌ای وحشتناک رقم زد. در ویدئویی که منتشر شده، مشاهده می شود این خودروی فورد سفیدرنگ ابتدا به عقب یک موتورسیکلت برخورد کرده و سپس با عبور از چراغ‌قرمز وارد خیابانی شلوغ می شود. این ویدئو نشان می‌دهد که راننده خودروی فورد به دلیل سرعت زیاد قادر به کنترل ماشین نمی‌شود و پس از تصادف با موتورسوار زن، به شکلی خطرناک از کنار یک عابرپیاده عبور کرده و سپس متوقف می‌شود. خوشبختانه در لحظه برخورد خودرو با موتورسیکلت در صندلی کودک موتورسیکلت مسافری حضور نداشت.

این راننده قانون‌شکن در آخرین لحظه و با فشار دادن پدال ترمز موفق به کنترل خودروی خود پیش از تصادف با خودروهای عبوری می‌شود. این حادثه در ماه اکتبر و در چهارراه "ساری هیلز" سیدنی رخ داد.

آزمایش انجام شده بر روی راننده خودروی فورد نشان داد که او هنگام وقوع حادثه تحت تاثیر مت آمفتامین شیشه ( Methamphetamine) بود.

گفتنی است؛ در این حادثه به هیچ فردی آسیبی وارد نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده در یک چهار راه رقم زد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استرالیا وحشتناک ترین ها حوادث رانندگی چراغ قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعدوبرق وحشتناک در جیانگژی چین

دریافت 6 MB کد خبر 6086085

دیگر خبرها

  • رعد و برق وحشتناک در جیانگژی چین + فیلم
  • (ویدیو) رعد و برق وحشتناک در چین
  • رعدوبرق وحشتناک در جیانگژی چین
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت