Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدنجیم حسینی شامگاه دوشنبه در هشتمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهارداشت: در راستای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقداماتی برای حمایت از کالای ایرانی انجام شده است و روند بررسی به پرونده های تعزیرات شتاب بیشتری گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همین راستا در شهرستان سقز و مریوان دو شعبه دیگر تعزیرات دایر شد, افزود: در مجموع هفت هزار و ٤٩٢ فقره پرونده که در شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده, پرونده دو هزار و ٢٩٠ فقره مربوط به قاچاق کالا بوده است و بقیه نیز مربوط به دیگر تخلفات صنفی و غیرصنفی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستانبا بیان اینکه سال گذشته سه هزار و ۲۰۰ پرونده در خصوص قاچاق کالا و ارز تشکیل شد, ادامه داد: به لحاظ تشکیل پرونده کاهش آمار داشته ایم و حدود هزار فقره از این پرونده ها مربوط به قاچاق خروجی بوده که بیشتر به سوخت و محصولات دامی مربوط بوده است.

حسینی یاداور شد:  همچنین در هشت ماهه سال ٩٧ بیش از ٩٥٨ هزار لیتر سوخت و هزار و ١٠ راس دام زنده در قالب پرونده های تعزیرات مورد بررسی قرار گرفته است و استان کردستان پس از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی رتبه چهارم کشوری را در خصوص قاچاق کالا و ارز داشته است.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: میزان کل محکومیت های هشت ماهه امسال ٣٠٣ میلیارد ریال بوده است که تاکنون ١٢٨ میلیارد ریال از این جرائم وصول و به خزانه واریز شده است و پرونده های دیگر نیز در جریان هستند.

کد خبر 4488178

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق کالاو ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک