Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- بارش شدید باران که با رعد و برق نیز همراه بود در آخرین هفته فصل پاییز، موجب آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان های مهاباد در جنوب آذربایجان غربی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بارش این نعمت الهی که از صبح روز دوشنبه در این شهرستان آغاز شده بود، در ساعات پایانی شب به اوج خود رسید و در پاره ای اوقات به صورت ریزش برف درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بارش شدید موجب آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان های سطح شهر مهاباد شد و مشکلاتی را برای تردد مردم و عبور و مرور خودروها به وجود آورد.
بارش باران در ارتفاعات و گردنه های سخت گذر مهاباد به صورت برف و کولاک شدید بود و موجب اختلال در رفت و آمد خودروها به ویژه در گردنه های زمزیران و جواله رشان در محور مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ در محور مهاباد به بوکان در جاده برهان شده است.
به گزارش اداره هواشناسی مهاباد با ورود یک سامانه بارشی به آذربایجان غربی، بارش باران و برف بیشتر مناطق آذربایجان غربی به ویژه مناطق جنوبی استان را فراگرفته است.
مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده است.
6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي بارش باران آبگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی خیابان‌های خرم‌آباد پس از بارندگی‌های شدید (فیلم) نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم) فیلمی ماهواره‌ای از سامانه بارشی بزرگی که هم‌اکنون در جنوب ایران سیل به راه انداخته است (فیلم)

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران (فیلم)
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم