Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع و خاکسپاری سدار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران، امروز (سه شنبه ۲۷ آذر) در شهرستان ایذه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پیکر جانباز سرافزاز سردار قدرت الله منصوری فرمانده منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه شنبه 27 آذر) در روستای تکاب شهرستان ایذه تشییع و خاکسپاری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیکر فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه (ع) سپاه در شمال شرق کشور، صبح دوشنبه (26 آذر) پس از تشییع از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی و طواف در بارگاه امام هشتم (ع) شد و مراسم وداع با پیکر این فرمانده، نیز با حضور همرزمانش در مشهد برگزار شد.

 

عصر گذشته (دوشنبه 26 آذر) پیکر سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری پس از تشییع در مشهد مقدس، با حضور جمع بسیاری از مردم استان در فرودگاه بین المللی اهواز، وارد خوزستان شد و امروز در شهرستان ایذه به خاک سپرده می شود.

 

اعلام عزای عمومی در ایذه

در پی درگذشت سردار منصوری، طی بیانیه ای با تصمیم فرماندار، امام جمعه و نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه در این شهرستان عزای عمومی اعلام شد.

 

در این بیانیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت فرمانده منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: شهید منصوری یک فرمانده خردمند، مجاهدی خستگی ناپذیر، ولایتمداری با اخلاص و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌ های صیانت از آرمان ‌ها و ارزش ‌های انقلاب و نظام بود.

 

این بیانیه می افزاید: اخلاص این سردار رشید، زبانزد عام و خاص و خدماتش بی شک همیشه در اذهان خواهد بود و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.

 

در این بیانیه تصریح شده است: به همین منظور سه شنبه در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام می شود و از تمامی مردم شریف، شهید پرور این شهرستان دعوت می شود با حضور انقلابی خود در مراسم تشییع و تجلیل از این مجاهد، بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دیگر شهدای والامقام را گرامی خواهند داشت.

 

پیام تسلیت استاندار خوزستان

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در پیامی اعلام کرد: خبر درگذشت سردار رشید سپاه اسلام حاج قدرت الله منصوری موجب تاثر و تالم اینجانب شد. سردار منصوری که در سمت های مختلف عالی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای مسئولیت بودند همواره منشا خیر و خدمتگزاری برای این مرز و بوم بودند و نامی نیک از خود به یادگار گذاشتند.

 

ضایعه درگذشت این بزرگمرد را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت الهی و  برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

 

لازم به ذکر است، سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، یکشنبه (25 آذر) حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.

 

سردار منصوری از دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و پس از دوران هشت ساله مقاومت و ایستادگی نیز مسئولیت ‌های خطیری را در فرماندهی تیپ 21 امام رضا(ع)، فرماندهی لشکر 5 نصر و فرماندهی قرارگاه قدس برعهده داشت و از سال 93 با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا مجلس تجلیل از پژوهشگران بیرجند پژوهش خبرگزاری شبستان ایران هرمزگان فصل پاییز پاییز فرمانده قرارگاه ثامن الائمه تشییع و خاکسپاری سردار قدرت الله منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی