Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: از اهداف اصلی جشنواره استانی امتداد فراهم‌سازی فضای خوب و مناسب برای هنرمندان، جوانان فعال در مجموعه های انقلابی، دانشجویی و دانش‌آموزی است. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام سید امر میرعلایی امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره استانی امتداد اظهار داشت: جشنواره شعر، سرود و تک‌خوانی امتداد به مناسبت پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و معاونت فرهنگی شهرداری اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هنرمندان به مدت 40 روز فرصت دارند تا آثار خود را در حوزه‌های مربوط  گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب و دستاوردهای انقلاب به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ولیعصر(ع) استان خوزستان ادامه داد: از دیگر موضوع‌های این جشنواره  ایثار و شهادت است و  پس از جمع آوری آثار ؛ 12 بهمن ماه اختتامیه برگزار شود.

پوستر جشنواره "امتداد" با محوریت ‌سالگرد پیروزی انقلاب رونمایی شدمرکزی| استفاده از ظرفیت‌های مردمی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی استهمایش «مسجد طراز و سنگر پاسداری از انقلاب اسلامی» در فارس برگزار می‌شود

وی عنوان کرد: از اهداف اصلی جشنواره فراهم سازی فضای خوب و مناسب برای هنرمندان، جوانان فعال در مجموعه های انقلابی، دانشجویی و دانش آموزی است.

به گزارش تسنیم، مراسم رونمایی از پوستر جشنواره استانی امتداد باحضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه