Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@14:17:07 GMT

 کسی نمی‌تواند کاری را به چین دیکته کند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۱۳۸

 کسی نمی‌تواند کاری را به چین دیکته کند

خبرگزاری میزان- خبرگزاری فرانسه اعلام کرد «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین در نشست گرامیداشت چهلمین سال اجرای سیاست اصلاحات و درهای باز گفته است که کسی نمی‌تواند به چین دیکته کند که چه کاری را باید و چه کاری را نباید انجام دهد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «شی جین پینگ»  روز سه شنبه در مراسم چهلمین سال اجرای سیاست اصلاحات و در‌های باز در پکن از سیاست‌های آمریکا در قبال چین انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری فرانسه، شی جین پینگ در این نشست گفت:" کسی نمی‌تواند به چین دیکته کند که چه کاری را باید و چه کاری را نباید انجام دهد. "
آمریکا در انتقاد از حمایت‌های دولتی پکن از اقتصاد چین، تعرفه‌های سنگینی را بر کالا‌های چینی وضع کرد. در توافقی که در ماه جاری بین دو کشور حاصل شد، آتش بسی ۹۰ روزه در نظر گرفته شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چین آمریکا اقتصاد تعرفه گمرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می‌خواهد بکشد؟

کوک نوشت: “ایالات متحده می‌گوید: کشتار ده‌ها هزار فلسطینی در غزه توسط اسرائیل دفاع مشروع است، نه نسل‌کشی، زیرا حماس در تاریخ ۷ اکتبر به اسرائیل حمله کرد.”

او ادامه داد: “ایالات متحده می‌گوید: شلیک موشک‌های ایران به سمت اسرائیل دفاع مشروع نیست، بلکه یک اقدام تهاجمی خطرناک است، حتی اگر اسرائیل پیشتر کنسولگری ایران در دمشق را بمباران کرده باشد.”

کوک در پایان توئیت خود به نقد سیاست‌های آمریکا پرداخت و نوشت: “به نظر می‌رسد، هر کاری که اسرائیل انجام دهد، همیشه قربانی است. اما کدام قربانی اجازه دارد هر کسی که می‌خواهد را بکشد؟”

این توئیت نشان‌دهنده عمق اختلاف نظرها در مورد سیاست‌های خارجی آمریکا و نحوه برخورد آن با مسائل خاورمیانه است. این اظهارات، که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، بحث‌های گسترده‌ای را در میان کاربران و تحلیلگران در خصوص طرفداری متعصبانه و کورکورانه آمریکا از اسرائیل به وجود آورده است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894842

دیگر خبرها

  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • کاری که «وعده صادق» با اسرائیل کرد
  • اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • فایننشال تایمز: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • سیاست آمریکا در قبال تنش ایران و رژیم‌صهیونیستی
  • ببینید | خط و نشان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اسرائیل و آمریکا
  • حمله ایران علیه اسرائیل برنامه کاری مجلس نمایندگان آمریکا را تغییر داد
  • سناتور آمریکایی: در سیاست‌ خارجی خود شکست خورده‌ایم/ بایدن عمدا جنگ اوکراین را طولانی کرده
  • کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می‌خواهد بکشد؟