Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@00:03:25 GMT

آمار گلزنی لیگ برتر، چیزی در حد فاجعه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۱۷۲

صراط: ۹ تیم لیگ برتری از ۱۶ تیم شرکت‌کننده در هر بازی موفق به زدن یک گل هم نشده‌اند! یک تیم هم در هر بازی یک گل زده است و تنها ۶ تیم هستند که میانگین گل زده‌شان در هر بازی بیش از یک گل است. با این توضیح که هیچ تیمی موفق نشده در هر بازی دو گل بزند.   به گزارش خبرورزشی، این در حالی است که ما همواره شاهد این هستیم که مربیان تیم‌های لیگ برتری به بازی تدافعی تیم ملی ایراد می‌گیرند و حتی بر این باور بودند که تیم ملی باید در جام جهانی ۲۰۱۸ در برابر تیم‌های اسپانیا و پرتغال تهاجمی بازی می‌کرده و این تیم‌ها را شکست می‌داده است!   تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر سپاهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۸ گل در ۱۵ بازی بدین معنی است که تیم امیر قلعه‌نویی در هر بازی 1/86 گل زده است. تیم بعدی تراکتورسازی با ۲۳ گل زده در ۱۵ بازی است. یعنی هر بازی 1/53 گل. دیگر تیم‌ها همه معدل گل زده‌ای در هر بازی کمتر از 1/5 گل دارند. حتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس که پرشور و پرتماشاگر هستند. حتی پدیده‌ای که در این فصل از بازی‌ها بهترین فوتبال را در بین همه تیم‌های حاضر به نمایش گذاشته است. البته در مورد پدیده می‌توان گفت همواره ارائه‌گر بازی تهاجمی بوده و تنها به دلیل از دست دادن موقعیت‌ها گل‌های زده کمتری را به نام خود ثبت کرده است.   استقلال با ۱۸ گل زده در ۱۵ بازی در هر بازی 1/2 گل را به ثمر رسانده و معدل گل زده پرسپولیس در هر بازی 1/13 است.   در فوتبال روز دنیا فیفا در همه کلاس‌های مربیگری مربیان را ترغیب به ارائه بازی تهاجمی می‌کند و بر این باور است اگر تیم‌ها در زمین مسابقه تهاجمی فوتبال نکنند تماشاگران به وجد نخواهند آمد و این می‌تواند تماشاگران را فراری دهد و با کم شدن تماشاگران اسپانسر‌ها هم از فوتبال خواهند رفت و آن وقت حیات فوتبال به خطر می‌افتد. بی‌دلیل نیست که فوتبال تبدیل به جذاب‌ترین و مهیج‌ترین رشته ورزشی تبدیل شده است.   میانگین گل زده تیم‌های لیگ برتری از این قرار است و این جدول براساس گل‌های زده تنظیم شده است:
۱- سپاهان ۲۸ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 1/86
۲- تراکتورسازی ۲۳ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 1/53
۳- پدیده مشهد ۱۹ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 1/26
۴- استقلال تهران ۱۸ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 1/2
۵-پرسپولیس ۱۷ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 1/13
۶- پارس جنوبی ۱۷ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 1/13
۷- پیکان ۱۵ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی یک
۸- نساجی ۱۴ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/93
۹- صنعت نفت آبادان ۱۴ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/93
۱۰- فولاد خوزستان ۱۳ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/86
۱۱- سایپا تهران ۱۳ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/86
۱۲- ماشین‌سازی تبریز ۱۲ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/8
۱۳- ذوب‌آهن ۱۲ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/8
۱۴- استقلال خوزستان ۱۰ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/66
۱۵- نفت مسجد سلیمان ۸ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/53
۱۶- سپیدرود رشت ۷ گل زده؛ معدل گل زده در هر بازی 0/46   این آمار در حالی به ثبت رسیده است که در لیگ‌های معتبر دنیا معدل گل زده تیم‌ها از عدد دو هم فراتر می‌رود. براساس میانگین‌های استاندارد انتظار می‌رفت معدل گل زده تیم‌ها در لیگ برتر هر بازی 1/5 گل باشد و تیم‌هایی که از این تعداد کمتر در هر بازی گل می‌زنند به واقع از نظر بازی تهاجمی در فقر مطلق به سر می‌برند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آمار گلزنی لیگ برتر لیگ برتر ایران آمار نیم فصل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)