Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@14:18:09 GMT

تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۱۸۸

رکنا: این روزها در فضای توئیتر شاهد اکانت‌هایی هستیم که آشکارا به تهدید مسئولان دولتی می‌پردازند و البته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

یک کاربر در توئیتر برای وزیر ارتباطات نوشت: «آقای جهرمی وزیر بودن انگار زیر دندانتان خیلی مزه کرده شما قول‌هایی داده بودید اما مثل پرزیدنت روحانی فقط وعده بوده تا الان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خود آیید تا قبل از اینکه استخر فرح شما را در بر گیرد.» البته محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز در پاسخ به این کاربر توئیت کرد: «خسته نباشی، خدا قوت. لطفاً موقع اتمام مراسم به خاطر داشته باشید پلاکاردها را تحویل دهید.»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آدم خوار های معروف این 2 زن و یک مرد بی رحم هستند+ عکس قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلمی که آبرویش را برد+ عکس این زن سنندجی همسایه دونالد ترامپ بود! +فیلم و عکس فیلم رقص همسر رئیس جمهور سابق با بازیگر مشهور جنجالی شد+عکس کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مجری سرشناس تلویزیون ایران و پیشنهاد وسوسه آمیز BBC وصدای امریکا + فیلم اعتراف زن 18 ساله در خاش هم هولناک بود هم چندش آور + عکس و جزئیات

منبع: رکنا

کلیدواژه: توئیتر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استخر صبح وزیر عکس زن شلیک جوان فیلم همسر سرقت درگذشت دستگیری تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت