Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تویسرکان گفت: سامان‌دهی جاده تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه، حوزه گردشگری شهرستان تویسرکان را متحول می‌کند. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حبیب مومیوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان با اشاره به طرح مطالبات مهم مردم تویسرکان در جریان سفر معاون پارلمانی رئیس جمهوری به شهرستان تویسرکان اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم تویسرکان، سامان‌دهی و تعریض جاده تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه و ایجاد تونل‌های مورد نیاز در این جاده است که زمان دسترسی به مرکز استان را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین این جاده با توجه به عبور از جذابیت‌های طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان تویسرکان، از پیوست گردشگری نیز برخوردار است و موجب رونق و پویایی اقتصادی شهرستان می‌شود.

همدان| گلایه مردم از بی‌سامانی پیاده‌راه اکباتان+ فیلممعاون پارلمانی رئیس جمهور در همدان: دولت برای کاهش آثار تحریم‌ها به کمک مردم نیاز داردهمدان| اردوهای جهادی بسیج نهاوند در 3 روستای بخش زرین دشت برگزار شد

مومیوند تکمیل هر چه سریع‌تر بیمارستان 154 تختخوابه قائم(عج) تویسرکان را از دیگر مطالبات مهم مردم تویسرکان که به معاون پارلمانی رئیس جمهوری انتقال داده شد، دانست و تاکید کرد: همچنین اکنون در حالی فقط یک دهستان شهرستان تویسرکان جزو مناطق محروم به حساب می‌آید که مناطق زیادی از شهرستان با توجه به شرایط و شاخصه های کارشناسی باید در فهرست مناطق محروم قرار گیرند.

وی افزود: از معاون پارلمانی رئیس جمهوری خواسته شد برای تبدیل دانشکده فنی و خیرساز تویسرکان به یک دانشگاه مستقل به مجموعه مسئولان شهرستان کمک کند.

فرماندار تویسرکان کمبود پزشک عمومی و مشکلات بروز یافته به هنگام جذب و جابه‌جایی پزشکان متخصص را از دیگر معضلات شهرستان تویسرکان عنوان و تاکید کرد: در این زمینه نیز با معاون پارلمانی رئیس جمهوری رایزنی و مطالبه به حق مردم به وی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ح

R41405/P1357/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری ها و دستور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های که از طریق شخص رئیس جمهوری انجام شد با حضور وی در باغ گیاه شناسی ایران به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ 15 اسفندماه سال 1402 دستور توقف ساخت و ساز را به شهردار و رییس شورای شهر صادر کردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد:با پیگیری ها و دستور مشخص رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری توقف ساخت تا پنج طبقه داده شده است.

بنابراین گزارش بر اساس توافق انجام شده مقرر شده باقی مانده این برج ها در فضای دیگری ساخته شود.احداث این برج می‌توانست صدمات جبران ناپذیری به این باغ ملی وارد کند و حتی قطع یا کاهش منابع آبی این باغ نیز مطرح شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان