Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:32:14 GMT

بارش برف و باران و لغزندگی راه های البرز

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۲۷۷

بارش برف و باران و لغزندگی راه های البرز

کرج- ایرنا- رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد که بارش برف و باران سبب لغزندگی راه های استان شده که برای پیشگیری از حوادث رعایت سرعت مناسب توسط رانندگان ضروری است.

سرهنگ رضا گودرزی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: اکنون بارش ها درمحدوده آزادراهی به صورت باران و در جاده کرج - چالوس از تونل شماره پنج تا کندوان به صورت برف است که ماموران راهداری با همکاری پلیس راه مسیر را پاکسازی و تردد جریان دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اکنون راه های استان البرز به استثنای محور شمشک -دیزین باز است.
گودرزی خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز یک مورد ریزش سنگ درمحدوده دیپلمات در جاده کرج -چالوس رخ داد که توسط ماموران راهداری پاکسازی شد.
وی گفت: همراه داشتن زنجیر چرخ درمحور کرج - چالوس الزامی بوده و رانندگان خودروهای فاقد زنجیر چرخ در راه های استان البرز جریمه می شوند.
رئیس پلیس راه البرز بیان د اشت: چنانچه خودرویی فاقد زنجیر چرخ باشد، ازادامه حرکت درمسیر کوهستانی جلوگیری خواهد شد.
گودرزی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
وی افزود: همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است که باید مد نظرقراردهند.
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط کوه در مسیر های کوهستانی به ویژه جاده کرج- چالوس دور از انتظار نیست که پرهیز از سفرهای غیر ضروری در این مسیرها به رانندگان توصیه می شود.
گودرزی افزود: بیشترین مسیر احتمال سقوط سنگ درمحدوده امام چشمه تا کندوان در جاده چالوس است که رانندگان دراین محدوده توقف نکنند.
وی یادآورشد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان البرزمی طلبد رانندگان درموقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.
وی گفت : پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است .
استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
روزانه بیش از 220 هزار وسیله نقلیه درراه های استان البرز تردد می کنند.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف و باران البرز پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ