Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی با اشاره به اینکه در سطح خراسان جنوبی ۴۰ پروژه در حوزه سلامت با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی در دست احداث داریم، گفت: تا پایان سال جاری ۱۲ پروژه در حوزه سلامت در سطح استان به بهره برداری می رسد.

«سیدمحمود حسینی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در سطح خراسان جنوبی 40 پروژه در حوزه سلامت با کمک خیرین و دانشگاه علوم پزشکی در دست احداث داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیر اقدام کردن دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت پروانه علت پلمپ کردن پروژه های خیرین

وی با اشاره به موضوع پلمپ کردن پروژه‌های حوزه سلامت توسط شهرداری بیرجند گفت: شهرداری بیرجند طی چند ماه اخیر به دلیل نداشتن پروانه اقدام به پلمپ پروژه‌های حوزه سلامت کرده بود و طی هفته اخیر این پلمپ ها برداشته شد.

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با توجه به اینکه پلمپ کردن پروژه‌های حوزه سلامت باعث وارد کردن خسارت و تاخیر در اجرای پروژه ها شده است، افزود: گروه‌هایی که بر روی پروژه های خیرین سلامت کار می‌کردند بعد از پلمپ پروژه ها توسط شهرداری بر سر کار دیگری رفتند و ساخت پروژه ها به تاخیر افتاد.

 

حسینی با اشاره به اینکه شهرداری بیرجند سال‌های گذشته همکاری لازم با مجمع خیرین سلامت داشته است، ادامه داد: درخصوص پلمپ پروژه‌ها دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت پروانه ساخت به دلیل ازدیاد پروژه‌ها دیر اقدام کرده بود.

 

سخت بودن جذب خیرین سلامت به سمت خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه خیرین سلامت در خراسان جنوبی از داخل و خارج از کشور جذب شده‌اند، افزود: جذب این خیرین کار ساده‌ای نیست و انتظار داریم که همه دستگاه‌های اجرایی برای احداث پروژه‌های سلامت نهایت همکاری را داشته باشند.

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت در استان به دنبال این است تا خدمتی به مردم خراسان جنوبی کند و باری را از روی دوش دولت در حوزه سلامت بردارد.

 

بهره برداری 12 پروژه حوزه سلامت در سطح استان تا پایان سال جاری

حسینی گله کرد: پلمپ کردن پروژه های خیرین رسم خوبی نیست و بسیاری از افراد برداشت خوبی از این موضوع نمی‌کنند و ما این موضوع را به شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند نیز گفته ایم.

 

وی در پایان اظهار داشت: تا پایان سال جاری 12 پروژه در حوزه سلامت در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید و اکثر این پروژه ها مشارکتی هستند و با کمک دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت ساخته می شود.

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا مجلس هرمزگان خبرگزاری شبستان ایران اصفهان تجلیل از پژوهشگران پاییز شیراز خراسان جنوبي خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال

 پورخردمند گفت: مجتمع فرهنگی و مذهبی فرشته جنوبی در مساحتی افزون بر هزار و ۴۳۶ مترمربع به صورت اسکلت فلزی در چهار طبقه در حال احداث است.

وی مبلغ قرداد این طرح را ۶۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مجتمع تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فضا‌های مختلفی مانند شبستان، کتابخانه برای مردان و بانوان، اتاق‌های اداری، آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، نگهبانی در این فرهنگسرا پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی