Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:46:39 GMT

موکب دزفول در مرز چذابه هر سریع تر آغاز شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۳۱۹

موکب دزفول در مرز چذابه هر سریع تر آغاز شود

حجت الاسلام موسوی، بر آغاز احداث موکب دزفول در مرز چذابه تاکید کرد و گفت: مسئولان شهرستان دزفول کار ساخت و ساز در مرزچذابه را هر چه زودتر آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، مراسم تجلیل از خادمین و خیرین موکب بزرگ شهرستان دزفول مستقر در مرز چذابه در ایام اربعین حسینی، شب گذشته (دوشنبه ۲۶ آذر) در دزفول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حجت الاسلام سید محمود موسوی»، در این مراسم اظهار کرد: موکب بزرگ شهرستان دزفول یکی از منظم ترین و باکیفیت ترین موکب های استان خوزستان است.

 

مسئول رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان، تصریح کرد: مسئولان شهرستان دزفول کار ساخت و ساز در مرز چذابه را هر چه زودتر آغاز کنند.

 

وی با بیان اینکه در موکب هایی که در ایام اربعین فعالیت دارند یک سری مشکلات و نواقص وجود دارد که باید ریشه یابی و برطرف شوند، اضافه کرد: طبق بازرسی هایی که از مواکب در ایام اربعین حسینی انجام شد، مشکلات را مشاهده و در حال رفع این مشکلات برای سال آینده هستیم.

 

موسوی، عنوان کرد: سال آینده به هیچ فردی زمین جداگانه واگذار نخواهد شد و همه در شهرستان باید زیر یک پرچم و متحد از زمین تحویل داده شده به شهرستان دزفول استفاده کنند.

 

وی افزود: به همه شهرستان های متقاضی و سازمان و ارگان ها در مرز جذابه با سند ثبتی زمین اختصاص داده شده و طی ۲ سال باید ساخت و ساز کنند؛ این زمین ها تا ۲۰ سال در اختیار آنها خواهد بود و چنانچه در طول مهلت داده شده، ساخت و سازی انجام نشود، زمین به دیگری واگذار خواهد شد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا مجلس ایران دولت اصفهان هرمزگان خبرگزاری شبستان تجلیل از پژوهشگران پاییز پژوهش موکب های مردمی اربعین حسینی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول  گفت: در سال زراعی جاری ۵ هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع این شهرستان به کشت چغندرقند اختصاص یافت. 

بهروز قمر زاده افزود:  ۲۹ دستگاه ماشین ‏آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال است و پیش بینی می‌شود حدود  ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان برداشت شود. 

وی ادامه داد: محصول چغندر شهرستان دزفول پس از برداشت به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله بصورت پائیزه کشت می‏شود.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰