Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@20:46:19 GMT

مدیر پیشین اف بی آی:ترامپ دروغ می گوید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۳۴۰

مدیر پیشین اف بی آی:ترامپ دروغ می گوید

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، جیمز کومی عصر دوشنبه پس از نشست 6 ساعته غیر علنی با نمایندگان مجلس آمریکا در جمع خبرنگاران افزود: یک روز پرونده هیلاری کلینتون و روز دیگر کریستوفر استیل را مطرح می کنند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری آمریکا درباره پلیس فدرال این کشور دروغ گفته است، ادامه داد: او به اف بی آی حمله کرد و به حاکمیت قانون در این کشور دروغ می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کومی که برای دومین بار به نشست غیرعلنی مجلس نمایندگان با اکثریت جمهوریخواهان آمده است، از آنان نسبت به اینکه با اقدامات دونالد ترامپ مخالفت نکرده است، انتقاد کرد.

وی در کمیته قضایی و اضافه کرد: باید برخی برخیزند و از اف بی آی دفاع کنند. کسانی که می دانند از جمله اعضای جمهوریخواه، باید شجاعانه بایستند و حقیقت را با صدای بلند و بدون ترس بگویند. حقیقت وجود دارد و آنها آن را نمی گویند. سکوت آنها شرم آور است. 

رئیس پیشین اف بی آی می گوید آنچه که روی داده به اعتبار اف بی آی لطمه وارد کرده است و ارتباطی به اعتبار او ندارد.

کمی ادامه داد: اعتبار و شهرت اف بی آی تحت تاثیر قرار گرفته است چرا که رئیس جمهوری به طور مداوم دروغ گفته است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به اعترافات مایکل کوهن وکیل پیشین و همچنین مایکل فلین مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ اشاره کرد و گفت: این رئیس جمهوری ایالات متحده است که به شاهدی که با دادگاه همکاری کرده است، لقب «موش صحرایی» می دهد. ما نباید متوقف شویم، جمهوریخواه یا دموکرات، روی پای خود بایستید، بر شرمساری خود غلبه کنید و چیزی بگویید.

جیمز کومی مدیر پیشین پلیس فدرال آمریکا است که پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 و اختلاف با ترامپ بر سر ایمیل های منتشر شده از هیلاری کلینتون و همکاری با بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت روسیه در این انتخابات، با خشم ترامپ روبرو و از کار برکنار شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند