Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@11:51:48 GMT

تعطیلی مدارس برخی از مناطق زنجان به خاطر برف

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۵۴۳۷

​در پی بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی مناطق زنجان تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، بارش برف پاییزی که از ظهر دیروز در استان زنجان آغاز شده است، همچنان در برخی نقاط ادامه دارد.

طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان و با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس هر سه مقطع تحصیلی مناطق شهرهای ابهر، ایجرود، افشار، انگوران، بزینه‌رود، زنجانرود، سجاسرود، خدابنده، خرم‌دره‌، سلطانیه و ماه‌نشان در شیفت صبح امروز (سه‌شنبه 27 آذرماه) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس اعلام هواشناسی به دلیل برودت هوا و احتمال لغزندگی جاده‌های سطح شهر زنجان، مدارس مقطع ابتدایی نواحی یک و دو روز سه‌شنبه 27 آذرماه در شیفت صبح تعطیل اعلام شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بارش برف زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ امروز شرایط جوی استان پایدار و آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و گاهی به خصوص از بعدازظهر در برخی مناطق با وزش باد ملایم همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرایط پایدار جوی فردا نیز ادامه خواهد داشت، یادآور شد: دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت به طوریکه روزهای آخر هفته جاری هوای گرمی در اغلب مناطق استان حاکم می‌شود.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲ و ۲۰ درجه، ابهر چهار و ۲۰ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۵ درجه، قیدار چهار و ۱۸ درجه، سلطانیه یک و ۱۹ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • مدارس شیفت عصر زاهدان غیرحضوری شد
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد