Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ملیکا زیبایی‌نژاد یکشنبه ۲۵ آذرماه به‌ صورتی ناگهانی و ناباورانه بر اثر تداخل دارویی جان سپرد.

به گزارش رکنا،ملیکا زیبایی‌نژاد هنرمند نوجوان که در عرصه نمایش فارس شناخته‌ شده بود، در سن ۱۵ سالگی در حالی پر کشید که با رفتنش جامعه هنری شیراز به سوگ نشست.

او فرزند دو هنرمند Artist عرصه تئاتر، فیروزه باباملک و اصغرزیبایی نژاد بود و از سال ۱۳۸۵ با بازی در نمایش‌هایی همچون فینال ناجوانمردانه، دخت دخش، خط خون و زمزمه تائوس شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانمندی او در اجرا، خوش بیانی و شور و سرزندگی در چهره او موج می‌زد.

در پی این اتفاق ناگوار جامعه هنری فارس با ابراز تسلیت‌ و تعطیلی تماشاخانه‌ها و لغو اجراها تا پایان هفته جاری همدردی خود را از فقدان ملیکا زیبایی‌نژاد ابراز کردند. پیکر بارانِ نمایش فارس، سه شنبه ۲۷ آذر ساعت ۹ از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان اندوه بی نهایت خانواده هنری شیراز تا آرامگاه ابدی‌اش دارالرحمه شیراز بدرقه شد.

مراسم یادبود این هنرمند پنجشنبه ۲۹ آذر در تماشاخانه استاد لایق شیراز برگزار می‌شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی اعتراف زن 18 ساله در خاش هم هولناک بود هم چندش آور + عکس و جزئیات دزدی مرد عینکی از بانک مثل آب خوردن ! +تصاویر تهدید وزیر ارتباطات با استخر فرح

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمند Artist ملیکا هنرمند اخبار حوادث عکس زن فیلم شلیک جوان سرقت دختر درگذشت دستگیری همدستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی فردا بیست و نهم فروردین در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، فردا چهارشنبه، بیست و نهم فروردین، هشتم شوال و هفدهم آوریل است.
هنگام اذان صبح در شیراز ساعت ۴ و ۹ دقیقه
طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۱ دقیقه
اذان ظهر ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه
اذان مغرب ۱۸ و ۴۶ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب شیراز هم ۲۳ و ۱۸ دقیقه است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ملیکا رسولی مدالش را به علی دایی تقدیم کرد
  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • مهم‌تر از اصل هنر به‌کارگیری هنر است
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • اوقات شرعی پنجشنبه، سی ام فروردین
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • اوقات شرعی فردا بیست و نهم فروردین در شیراز