Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از رشد ۲۰ هزار نفری ثبت نام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خبر داد و گفت: تنها ۵۰ درصد از کانون های مساجد البرز در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» در نشست شورای اداری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که امروز (27 آذر) برگزار شد، گفت: ثبت نام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در سامانه بچه های مسجد رشد 20 هزار نفری را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ثبت نام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد با هدف ساماندهی و سازماندهی منسجم و هدفمند است.

 

به گفته حجت الاسلام شکری، منطقه بندی کلانشهر کرج مبنی بر فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از اقداماتی است که دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد طی چندماهه اخیر مورد نظر قرار داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مبتنی بر بحث منطقه بندی، هر منطقه یک مدیر منتخب دارد که با آراء کانون های آن منطقه با هدف برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت، مدیریت منسجم و هدفمند، کارآیی هر چه مطلوب تر برنامه ها و ... انتخاب می شود.

 

 

حجت الاسلام شکری افزود: در این راستا منطقه ماهدشت کرج با انتخاب حجت الاسلام دهقاندار به عنوان مدیر منتخب منطقه در حضور امام جمعه این شهر به قید آراء انتخاب شد.

 

رونمایی از شبکه کانون های مساجد به مناسبت 18 اسفند

 

محور دیگر سخنان رئیس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، رونمایی از شبکه کانون های مساجد به مناسبت 18 اسفند بود.

 

حجت الاسلام شکری در این خصوص مطرح کرد: مبتنی بر 18 منطقه تقسیم شده در سطح کلانشهر کرج، رونمایی از شبکه گسترده کانون های مساجد به مناسبت 18 اسفند که سالروز تاسیس کانون های مساجد است، برگزار می شود.

 

وی با اشاره به طرح 40 محفل، 40 مسجد مطرح کرد: طرح قرآنی مسابقات محلات با عنوان 40 محفل، 40 مسجد با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگی قرآنی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با همت دبیرخانه کانون های مساجد، شورای توسعه قرآنی استان و اداره قرآنی سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ایران دولت اصفهان شب یلدا هرمزگان شیراز بازار قیصریه گزارش تصویری اصفهان میدان نقش جهان سامانه بچه های مسجد دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر یک شنبه طی دیدار با مدیرکل و معاونان فرهنگی و اداری‌مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: حوزه فرهنگ، نیازمند توجه بیشتر است و چنانچه دغدغه مند این عرصه هستیم، لازم است از کانون و دیگر مجموعه‌های فرهنگی حمایت کنیم.

فرماندار رشت بر لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت تاکید کرد و گفت: غفلت متولیان، امکان نقش آفرینی دشمنان و تأثیر گذاری آموزه‌های آنان را در ذهن و ضمیر نسل کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

وی بر همین اساس نیز نقش کانون را مهم ارزیابی و با قدردانی از اهتمام دست اندرکاران این نهاد فرهنگی در جهت جذب مخاطب و جذاب سازی فعالیت‌ها ادامه داد: افزایش ارتباط میان نسلی، مدیریت حضور آینده سازان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین، ایجاد بسترهای مناسب برای همراهی خانواده‌ها، از اولویت‌های مجموعه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

عاشوری با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان برای مواجهه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و با ضروری توصیف کردن پیوست تربیتی فعالیت‌ها ادامه داد: برای فرهنگ سازی، لازم‌است از افراط و تفریط پرهیز کرده و با حمایت‌های مالی از فعالان فرهنگی و استفاده از نیروی انسانی توانمند نقش آفرین باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای فرهنگی در دستورکار مسئولان است و با استقبال از راه‌انداری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رشت تصریح کرد: با تعریف طرح‌های عمرانی مناسب از سوی کانون، نسبت به تأیید پروژه و اختصاص منابع مالی لازم اقدام می‌کنیم.

کد خبر 6097370

دیگر خبرها

  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد