Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شرکت ملي نفت اعلام کرد: هيچ قراردادي با شرکت «روسنفت» روسيه امضا نشده است که اکنون آن شرکت روسي قصد خروج از صنعت نفت ايران و قطع همکاري را داشته باشد.

به گزارش ايرنا، در روزهاي اخير ادعا شده بود که شرکت نفتي روسنفت روسيه به دليل تحريم ها، قرارداد همکاري با ايران را متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت ملي نفت ايران در واکنش به اين ادعا، اعلام کرد که اين شرکت، تنها تفاهمنامه اي را با روسنفت روسيه امضا کرده و هيچ گاه قراردادي بين دو طرف امضا نشده بود.
بر اين اساس، پس از اجراي برجام و لغو تحريم‌ها، با توجه به استقبال مطلوب شرکت‌هاي خارجي و ايجاد فضاي مناسب همکاري بين شرکت‌هاي خارجي و ايراني، براي استفاده حداکثري از فرصت‌هاي فراهم شده با هدف جذب فناوري و سرمايه‌ خارجي در کشور، شرکت ملي نفت ايران با شرکت‌هاي مختلف خارجي از جمله شرکت «روسنفت» تفاهم‌نامه‌هاي همکاري امضا کرد.
شرکت ملي نفت يادآور شده است: برخي تفاهم‌نامه‎هايي که با اجراي برجام به امضا رسيد، پس از طي مراحل قانوني به قرارداد تبديل شد، اما تفاهمنامه با روسنفت هيچ گاه به مرحله قرارداد نرسيد.
شرکت هاي روسي گازپروم، روسنفت، لوک اويل، زاروبژنفت و تاتنفت پس از اجراي برجام، تفاهمنامه هايي را براي مشارکت در طرح هاي توسعه صنعت نفت ايران امضا کرده بودند.
شرکت ملي نفت و شرکت روسنفت روسيه در آبان ماه سال 96 تفاهمنامه اي را براي گسترش همکاري هاي نفتي به ارزش 30 ميليارد دلار امضا کرده بودند که البته جزئيات اين تفاهمنامه اعلام نشد.
اقتصام**2022**2025
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • اجرای ۶۵ هزار و ۳۰۰ هکتار کشاورزی قراردادی در هشترود
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن