Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۴۹۵۵ جوینده کار ۸ ماهه امسال در مراکز کاریابی لرستان ثبت نام کردند. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در رابطه با جویندگان کار لرستان که در 8 ماهه امسال به مراکز کاریابی مراجعه کردند اظهارداشت: در مدت مذکور چهار هزار و 955 نفر در مراکز کاریابی استان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وجود 16 مرکز کاریابی در استان لرستان اشاره کرد و افزود: دو هزار و 9 جوینده کار که به مراکز کاریابی مراجعه کردند زن و دو هزار و 946 نفر مرد بوده است.

نرخ بیکاری در استان سمنان کاهش یافتارتباط 90درصدی جامعه کار و کارگر با تأمین اجتماعی/مشکلات عدیده در حوزه اشتغال و بیکاری کارگرانگیلان|‌ برطرف کردن معضل بیکاری به روحیه بسیجی و جهادی نیاز دارد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه 54 درصد از این ثبت نام شده‌ها فاقد مهارت هستند، عنوان کرد: بیشترین آمار سنی مراجعه کنندگان 25 تا 34 سال است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع چهار هزار و  955 نفری که در مراکز کاریابی ثبت نام کردند هزار و 581 نفر به فرصت‌های شغلی اعلام شده معرفی شدند بیان کرد: از تعداد ثبت نام کنندگان 142 زن و 162 مرد به کار گماشته شدند.

آشتاب با بیان اینکه 153 کارجو برای آموزش مهارت به مراکز فنی و حرفه‌ای استان معرفی شدند، گفت: از بین ثبت نام کنندگان هزار و 839 نفر دارای مدرک لیسانس و 352 نفر دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر است.

وی تصریح کرد: عدم همخوانی رشته تحصیلی دانشجویان با بازار کار در استان و همچنین عدم فراگیری مهارت در دانشگاه‌ها سبب شده تا فارغ التحصیلان فاقد مهارت لازم باشند در حالی که دانشگاه‌ها ابتدا باید با توجه به وضعیت بازار کار رشته‌های تحصیلی را معرفی کنند.

انتهای پیام/ن

R41450/P1361/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلس زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری کشور طراحی شد

اطلس زیرساخت‌های نوآوری کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری طراحی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یکی از مسائل و مشکلاتی که شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور با آن مواجه هستند، محل استقرارشان است. از این رو، این اطلس، با هدف پرکردن این فضای خالی در زیست بوم ایجاد شده تا طی آن تمام زیرساخت‌های فیزیکی در زیست بوم فناوری در یک سامانه یکپارچه قابل دسترسی باشند.

در اطلس زیرساخت‌های توسعه فناوری و نوآوری شکل گرفته در سطح کشور، شناسنامه هر یک از زیرساخت‌ها جهت بهره‌برداری سیاست‌گذاران، متولیان و نهادهای فعال در اکوسیستم، نمایش داده می‌شود. در این سامانه، اطلاعات مربوط به شتابدهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی، کارخانه‌های نوآوری، مراکز نوآوری و مراکز هم‌آفرینی و همچنین حوزه‌های اولویت‌دار جهت استقرار ارائه شده است.

6 شاخص کلیدی برای سنجش اکوسیستم‌های نوآوری

در واقع، هدف از ایجاد این سامانه، بهره‌وری از زیرساخت‌های فیزیکی و صنعتی موجود، افزایش هماهنگی‌ها، افزایش سرمایه‌گذاری های نوآورانه و توسعه اقتصاد است.

این سامانه به نشانی https://payesh.isti.ir/ در فضای وب قابل دسترسی است که البته در مرحله تکمیل است و طی چند ماه آینده رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر به هم پیوستن رودخانه سزار با رود گهر + فیلم | تفاوت رنگ آب ۲ رود را ببینید
  • اطلس زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری کشور طراحی شد
  • حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است
  • راه‌اندازی سه مرکز طرح ملی رحله ویژه دختران
  • حقوق دستیار دندانپزشک
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان