Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ موسسه قرآن و عترت فاطمة‌الزهرا(س) کرمان در فصل پاییز مانند فصول دیگر سال، مشغول برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های قرآنی است. طرح‌های این دوره موسسه از نیمه‌های مهرماه آغاز و تا اواسط دی‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

طرح ملی مترجمی زبان قرآن به صورت حضوری و غیر حضوری(اینترنتی) با همکاری مرکز علوم قرآنی گلچین مشهد مقدس، دوره‌های ضمن خدمت قرآنی ویژه کارکنان دولت با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور همراه با اعطای گواهینامه معتبر، طرح ملی تدبر در قرآن و سیره معصومین(ع) و طرح ملی هنر تلاوت در رشته‌های روخوانی، تجوید، ترتیل و صوت و لحن از ابتدا تا پیشرفته در کوتاه‌ترین مدت و با کمترین هزینه با همکاری موسسه قرآن و نهج البلاغه شهر مقدس قم از جمله طرح‌های در حال اجرای این موسسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پنجمین دوره دوساله تربیت مدرس قرآن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دوره آموزشی زبان‌های خارجه اعم از انگلیسی با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی واحد کرمان برگزار شده است.

یکی دیگر از فعالیت‌های موسسه فاطمة الزهرا(س) برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن است، این مرکز به صورت کاملاً کاربردی و اصولی در دو بخش حضوری و غیر حضوری به تربیت حفاظ در مقاطع و طرح‌های مختلف یک‌ساله، سه‌ساله، چهارساله و خردسالان پرداخته است. در حال حاضر بیش از 40 نفر در حال حفظ قرآن در قالب طرح‌های ذکر شده هستند که در پایان مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث را از وزارت علوم دریافت خواهند کرد.

کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های قرائت روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، ترتیل، صوت و لحن، تفسیر ترتیبی(جزء 30)، تفسیر موضوعی و کلاس‌های فرهنگی و معارفی در رشته‌های؛ نهج‌البلاغه، شیعه‌شناسی، سیره معصومین، احکام، فن بیان و هنر سخنوری، مهارت همسرداری، مهارت فرزندپروری، کلاس‌های هنری شامل نقاشی و طراحی و کارگاه‌های آموزشی شامل ازدواج موفق، تغذیه اسلامی، هوش هیجانی ویژه  گروه سنی 6 تا 8 سال و والدین از جمله دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

این موسسه خدماتی مانند مهد و پیش‌دبستانی ندای زهرا(س)، مشاوره(خانوادگی، ازدواج، مذهبی، کودک و...) و اردوهای سیاحتی و زیارتی را نیز ارائه می‌کند.

همچنین این مرکز، امکانات دیگری مانند، کتابخانه‌ای با بیش از دو هزار کتاب، فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی قرآنی، حجاب و عفاف واقع در کرمان، خیابان شهید رجایی، کوچه 52، موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا(س) را نیز دارد. علاقه‌مندان برای استفاده از این امکانات می‌توانند با شماره 03432720921  تماس و یا به نشانی وب‌سایت www.fqci.ir و یا تلگرام fatemeh_alzahra@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فاطمه زهرا کرمان ایکنا قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار  اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک، انتشار مقالات علمی و استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی همکاری خواهد کرد.

عبدالغفور بادپا افزود: امضای این تفاهم‌نامه، فرصت‌های جدیدی برای تبادل دانش و تجارب بین ۲ دانشگاه فراهم می‌کند و به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش در حوزه جغرافیا در منطقه کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: توسعه دانش جغرافیا در جنوب شرق ایران‌، تمرکز بر حوزه‌های توسعه پایدار، مدیریت منابع آب و مخاطرات محیط زیستی، تبادل دانشجو و استاد، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی مشترک‌، انتشار مقالات علمی، استفاده از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی از اهداف عقد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار اظهار امیدواری کرد این همکاری مشترک، به حل چالش‌های منطقه جنوب شرق کشور و ارتقای سطح رفاه مردم این منطقه کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه