Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

وحید خشتان مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان تا چند ماه پیش یک فوتبالیست کاملا گمنام بود و لیگ دسته دوم، بالاترین سطحی بود که وی در فوتبال بازی کرده بود.

به گزارش مهر این بازیکن در ابتدای فصل توسط داریوش یزدی سرمربی سابق استقلال خوزستان جذب این تیم شد و به خصوص در هفته‌های ابتدایی لیگ عملکردی خوب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نیم فصل نخست در تیم قعرنشین استقلال خوزستان ۵ گل زده که این می تواند یک آمار قابل قبول برای وی باشد.

این مهاجم برای نیم فصل دوم قصد جدایی از استقلال خوزستان را دارد و پیشنهاداتی هم در همین راستا دریافت داشته است. تیم فوتبال پرسپولیس هم نسبت به جذب این بازیکن بی تمایل نیست و نیم نگاهی به سرخ پوش کردن این مهاجم ۲۶ ساله در نیم فصل دوم دارد.

از آنجایی که خشتان تحت قرارداد استقلال خوزستان است، تنها در صورتی جدایی وی از این باشگاه عملی می شود که باشگاه نیز در این خصوص رضایت داشته باشد و نسبت به جابجایی این بازیکن با باشگاه مقصد همکاری نماید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ برتر صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • آرسنال آماده حمایت 200 میلیون پوندی از آرتتا؛ خرید دو مهاجم لیگ برتری در اولویت
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم