Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا ، تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال از راه رسیده و تیم‌ها در حال استراحت و گذراندن تعطیلات هستند و مربیان و باشگاه‌ها در حال ترمیم تیم خود برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم هستند.

از همین رو وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال نیز به دنبال اضافه کردن یک دستیار به کادرفنی استقلال است و برای این موضوع چند نفر را زیر نظر گرفته و از طریق باشگاه با آنها مذاکره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شده است اما هیچ کدامشان تاکنون به تایید شفر و باشگاه استقلال نرسیده و مکاتبات همچنان ادامه دارد.

همچنین باشگاه استقلال در صدد است تا برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اقدام به جذب بازیکن کند و طبق شنیده ها قصد دارد ستارگان سرشناسی برای حضور در استقلال به خدمت بگیرد و یکی دیگر از دلایل شفر برای ماندن در ایران می‌تواند نظارت بر روند نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باشد که باید ببینیم چه اتفاقاتی پیرامون باشگاه رخ خواهد داد.

شفر تا 10 روز آینده در ایران خواهد ماند تا هم دستیار خود را انتخاب کند و هم از نزدیک در روند جذب بازیکن نظارت کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 

طبق اعلام مقامات بهداشتی غزه بیش از ۲۰ فلسطینی از ابتدای هفته جاری در حالی که تلاش می‌کردند جعبه‌های کمک‌های بشردوستانه را که برای مردم غزه به دریا انداخته می‌شوند را دربیاورند، غرق شده‌اند.

به گزارش پراودا، به واسطه محاصره گسترده دریایی، زمینی و هوایی غزه، امکان ارسال راحت کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه میسر نیست. در همین راستا، برخی از کشور‌ها کمک‌های خود را با چتر از طریق هوا به دریا می‌اندازند.

در این میان مردم بی گناه غزه که تحت تاثیر تبعات جنگ و قحطی قرار دارند برای دسترسی به این کمک‌ها وارد دریا می‌شوند. گفته می‌شود مردمی که از بمباران رژیم صهیونیستی فرار کرده اند برای غذا جان خود را در آب دریا از دست می‌دهند.

در حال حاضر، بسیاری از مردم غزه در اردوگاه‌های مرزی با بحران قحطی و گرسنگی مواجه هستند. گزارش‌های پیشین سازمان ملل نشان می‌داد که شمال نوار غزه در اواسط ماه مارس تا ماه مِی با قحطی مواجه خواهد شد. همچنین ۷۰ درصد از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه اکنون در گرسنگی شدید هستند. 

سامانتا پاور، مدیر آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده می‌گوید که قحطی پیش از اینها شمال غزه را در برگرفته است. 

کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهجویان، قحطی را حالتی می‌داند که در آن بخش قابل توجهی از جمعیت یک منطقه به غذای کافی دسترسی ندارند که در نتیجه آن سوء تغذیه شدید و جان سپردن افراد از گرسنگی و بیماری درپی آن بروز می‌کند. 

مقامات بین المللی اقدام رژیم صهیونیستی در غزه برای گرسنگی دادن به مردم را مصداق نسل کشی فلسطینیان می‌دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالا‌ها نیست
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام